|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Billig overnatting for familie i/ved StockholmVi har endelig fått betalt fergebillettene til Finland. Når vi først kjører på tvers av Skandinavia, synes jeg liksom at vi må spandere en dag eller to på Stockholm også.
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmVi bodde på Zinkensdamm hotell og vandrehjem i fjor, og jeg kan anbefale det varmt. Noe helt annet enn kjedehoteller, og vi fikk en god pris på hotellrom gjennom Coopdeal. Tipper vandrehjemmet er enda billigere.
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmÅh, det så koselig ut!
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmJeg har god erfaring med å bruke http://www.booking.com for å finne rimelig overnatting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmEg har og positive erfaringer med airbnb.
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmDere er kanongode. Booking.com førte meg rett til de anbefalte stedene. Det er slett ikke så lett å bestille fra nett når man prøver å klemme en 3-barnsfamilie inn på et hotellrom. Men svenskene er greie, det ene hotellet ringte meg opp igjen i går kveld og fikset og ordnet, det andre har jeg hatt e-postkontakt med i løpet av dagen. Nå har jeg altså to steder å bo, og må bestemme meg for et av dem. Gratis avbestilling er jo supert for kunden.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmFengselet er veldig bra! Eg har budd der på to studieturar. Det er fint å bade der og.
![]() |
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmBading ja, det liker vi godt. Har vært innom biblioteket for å ta med turistbøker hjem. Det er jo greit å ha en plan når vi har kun en dag i byen. Noen forslag til hva vi bør prioritere? Jeg har visst delvis lovet ungene en tur til Grøna Lund. Selv vil jeg helst gå på alle museer som finnes, men da blir vi sikkert gal og skilt alle sammen etter ei stund.
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Billig overnatting for familie i/ved StockholmUnger og mann i Grøna Lunden og mor på museum?
![]() |
![]() |
|
|