|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør vi i Trondheim i helgenHelgen ble snudd opp ned på en time av sykdomsårsaker, så i steden for å besøke filletante og bestevennine i Trondheim i helgen har vi endret hjemreisen til søndag (fra mandag) og bor på hotell og er på jentetur. Jeg og mine to 11-åringer. Dette er skikkelig sårt for alle parter, så i helgen skal vi virkelig kose oss. Men jeg er ikke så godt kjent i byen - så hva gjør vi. Jentene er ganske happy med god mat, kafé, shopping og gjerne Pirbadet. Har dere Trondheimskjennere noen gode tips som mor kan toppe helgen med? Gjerne middagstips, en spesiell kafé og ting jenter på 11 syns er moro.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenEgon i tyholttårnet, maten er så som så, men fantastisk utsikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenPersilleriet hadde jeg hatt lyst til å gå på. Ungene mine hadde hatt lyst til å gå på TGIF (store posjoner, sørg for at ungene bestiller 1/2 posjon). Enig med de som anbefaler Tårnet.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenPirbadet og Vitensenteret er bra. Stikk innom bibliotek-kafeen og kjøp verdens bedre gjærbakst!
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgen
![]() |
#6 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenSå synd!
![]() |
#7 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenIs og kaffe på Hurtigruten er koselig. De går kl 1000 og 1200.
![]() |
#8 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenKafeen Fairytale Cupcakes i Thomas Angellsgt. slår sikkert an hos 11-åringene
![]() |
#10 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgen
Ah, der var vi sist, tror jeg. De vil gjerne tilbake.
![]() |
#11 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør vi i Trondheim i helgenBiblioteket og kaféen er stengt i pinsehelga. Men hvis dere tåler litt vær er den nye gangvegen mellom Rockheim (anbefales også!) og Skansen veldig fin. Kan avsluttes med lunsj på Lille Skansen eller Ila Brainnstasjon. Båten til Munkholmen har vist også begynt å gå fra Ravnkloa nå. Ellers går det an å se hva som skjer på www.trdevents.no
![]() |
|
|