|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, Toro svikterJeg har kommet i skade for å love vekk en allergivennlig langpanne med sjokoladekake til 17. maifesten på skolen. Det var da jeg trodde jeg kunne stole på Toro sin pose med glutenfri langpanne sjokoladekake. Nå viser det seg at den ikke finnes i butikkene, og heller ikke på Toro sin hjemmeside. Hvordan kan de finne på å svikte så totalt? Også jeg som har familie i Arna og alt.
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Men ... den helt vanlige Toro langpannekaken er da glutenfri? Finnes ikke den i butikken?
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Nå finner jeg ikke den på toro.no!
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Crazy chocolate cake med glutenfri Toro lys melblanding. Min cøliaker-veganervenninne lager alltid den, blir kjempegod.
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Takk annemede. Jeg tror jeg kjører innom og kjøper der. Det er diverse andre ting som skal kokkeleres til den store dagen, så jeg tror jammen at jeg skal unne meg en tur innom Toroland.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Hva, skal de slutte å produsere den? Den er redningen for superenkel kake hos oss!
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Men .... men .... de kan jo ikke slutte med den kaka?
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Regal sin brownie er vel også glutenfri, mener jeg. Den er jo fri for alt mulig.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Regal har vel sjokoladekake også, men synes den har vært vanskelig å finne. Så den på Rema her om dagen, så får bare handle inn i god tid.
![]() |
#11 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Når jeg lager sjokolademuffins uten det meste bruker jeg appelsinjuice i stedet for melk, og jyttemel i stedet for vanlig mel. Pleier å ha oppi eggerstatning (pulver), men er litt usikker på om det egentlig er nødvendig.
![]() |
#12 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.Toro sin skal leve i beste velgående. Om tomt i butikken, spør etter den. Den skal ikke ut sv butikk, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, Toro svikterJeg bakee mye glutenfrit og har god erfaring med å bytte ut melet i kefir baserte sjokoladekaker. Da blir de gluten og egg fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, toro svikter.
Det er mitt tips også. Det går helt fint. Som ren bonus, eggefri, kan fint være melkefri, rett og slett multiallergikervennlig
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, Toro svikterJepp, det er den (men finner den ikke på nettsiden?).
![]() |
#19 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Glutenfri sjokoladekake til 17. mai, Toro svikter
Ja,du ser det på innholdsfortegnelsen bak på kaka.
![]() |
|
|