|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vesla må ha ny sykkel, 20"Vi var på jakt etter ny sykkel i dag, men butikkene hadde få eller ingen modeller i riktig str. Fant en hos G-max til 1199. For "gutter". Sort med grønne striper var den, skikkelig tøff. Er det forskjeller på sykler til jenter og gutter av noen grunn? Eller er det der som andre plasser at de bare deler inn i kjønn fordi de kan? Vesla synes den var kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"Det er ikke funksjonelle forskjeller på jente og guttesykler stort sett, men av og til har jentesyklene dill istedenfor funksjonalitet. Irriterende nok. De er bygd likt i den alderen. Klart hun kan ha den sykkelen der om hun vil. Men jeg har sett 20-tommere flere steder.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"Spokes er vel XXL sitt merke.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"I "gamle dager" var det vel forskjell på dame- og herresykler fordi damene skulle kunne sykle med skjørt, og derfor ikke kunne ha stang. I dag tror jeg ikke det er noen forskjell av betydning, men bare mer idiotisk kjønnsdeling ut fra design.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"Ja, hun skal passe sykkelen, ikke vokse inn i den. Det er viktig. Min på 6.5 har to sykler, begge DBS. Den ene er 16 tommer (den han bruker) og en på 20 (kjøpt brukt av venninne). Den er i største laget for ham enda, så den vil neppe bli brukt på denne siden av sommeren.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"
Dette er viktig, ja. Stesnuppa fikk ny-brukt sykkel nå, og jeg ser at rammen er litt for stor for henne. Det er litt langt fram til styret.
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"
Ulike sykler kan være helt ulike (for en setning
![]() |
#8 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"Hun har en 16" nå, den er for liten til henne og hun holder på å trø seg halvt sliten bare på korte stykker med de små hjulene. Rammestørrelse skal jeg notere meg, da må jeg spørre om råd når vi skal ut å handle. Tenkte å gjøre det uten henne, men da skjønner jeg det er lurt å ta henne med på en tur til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Vesla må ha ny sykkel, 20"Vil tro det kommer mange sykler på finn.no over påske og da blir nok utvalget større i butikkene også.
![]() |
|
|