|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Det har vi nesten alltid. Det er jo så hinsides dyrt å kjøpe popcorn og brus til en familie på fem i tillegg til kinobillettene at en nesten må droppe hele besøket.
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Nei det er slett ikke flaut |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Jeg har vel ikke hatt med popcorn, men drops og sjokolade fra Europris er alltid med. Kinokiosken er latterlig dyr.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Hos oss er det ikke lov til å ha med medbrakt popkorn, så da hadde man måttet smugle det inn.
![]() |
![]() |
#7 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Har vi ofte med oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Jeg har med meg en bærepose jeg, med porsjonsposer med hjemmepopet popcorn og brus-,saft-eller vannflasker. Det er aldri noe som har reagert på det her i hvert fall. Ville de kontrollert posen eller sekken din, Bluen?
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
Sikkert ikke.
![]() |
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Vi hadde med i brødposer til hele familien denne uken.
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Vi har bestandig det. Hadde vært uaktuelt å dratt på kino om vi skulle handlet i kiosken der i tillegg til billettene. Ungene har bestandig med mikropop ferdig poppet hjemmefra og caprisonne å drikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
maler
|
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Høvdingen popper alltid til både seg selv, Hiawata og evt. venner han måtte ha med. De syns det er veldig stilig, faktisk.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Jeg har nok tenkt at det er flaut, men skal sannelig slutte å tenke sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Det har jeg aldri tenkt over som en mulighet, kanskje fordi vi ikke har micro. Jeg hadde syntes det var svært fornuftig.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Vi har heller ikke kjele, vi popper i kjele. En diger kjele hjemmepoppet popcorn koster vel noe sånt som tre kroner. Vi er glade i å gå på kino, og ønsker at det skal være en tilgjengelig aktivitet vi kan gjøre ofte. Det går ikke om vi skal kjøpe godis på kinoen i tillegg. Da kommer jo hele opplevelsen på over 500 kroner.
![]() |
#19 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?De gangene vi går på kino hele familien, har jeg alltid med popcorn hjemmefra. Det er jo så hinsides dyrt å gå på kino i utgangspunktet, at jeg betaler ikke overpris for popcornet også.
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2014
![]() |
![]() Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Har hatt med meg brus og sjokolade men har aldri tenkt på å ta med popcorn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|