|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Dette er en form for spinn off av den tråden om hva man gir til kjæresten sin til jul.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg har skrevet ønskeliste, men vet ikke hva jeg får. Det hender jeg klarer å snike det ut før jul, ved at han avslører seg, men som oftest klarer jeg det ikke.
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, jeg vet som regel ikke. Men tror jeg får en ring i år siden han prøvde en av mine ringer og sa "Har du så små fingre?!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg aner ikke. Jeg har lyst paa en overraskelse. Har sagt et par önsker, slik at han har noe aa kjöpe hvis han ikke klarer aa finne paa noe, men mest av alt vil jeg bare bli overrasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jepp. Jeg får ingenting. Vi gir ikke hverandre gaver. Vi kjøper noe sammen i stedet etter jul.
![]() |
#7 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Aner ikke og er veldig nøye med å ikke finne det ut heller. Det er jo den gaven som er mest stas på julaften.
![]() |
#8 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja. Jeg har til og med pakket den inn selv. Sånn går det når man er uenige om når gaven skal gies og taes i bruk.
![]() |
#9 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja. Har fått (dvs kjøpt meg selv fra felleskontoen) Michael Kors sko som jeg
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nja, de årene jeg har tekniske duppeditter på ønskelista vet jeg at jeg får det som er enklest å bestille på nett. I år ønsker jeg meg bare ting som ikke kan handles på nett.
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Vanligvis ikke. Men i år har vi kjøpt noen ganske dyre jakker i julegave til hverandre, og tatt i bruk på ferieturen vi var på i starten av desember. Det blir nok en liten ting til som er hemmelig og pakket inn under treet julaften. Vi setter begge pris på overraskelser fra hverandre. Men da ikke noe dyrt i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Både ja og nei. Han kjøpte meg en ny datamaskin som jeg allerede har fått, men jeg har funnet ut at han har kjøpt noe ekstra som jeg ikke vet hva er. Det blir veldig koselig med en liten overraskelse også.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?I år aner jeg ikke. Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke kjøpe så mye til hverandre, men jeg har ikke klart å holde meg. Han aner ikke hva jeg har kjøpt, men han tar alltid av. Noen år har jeg visst sånn ca hva jeg skal få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg aner ikke. Jeg vet han har sprengt gavebudsjettet. Det er ikke bra, men veldig spennende.
![]() |
#17 |
Klar
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Han er ikke spesielt flink på å holde gaver hemmelig, så som oftest vet jeg hva jeg får. I tillegg så får jeg EN gave. Det får holde, liksom |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja, i år vet jeg. Men det er fordi jeg får nye slalomski og -støvler. Sistnevnte må jo prøves, og man kan heller ikke kjøpe hva som helst til ex-alpinister.
![]() |
#19 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Vanligvis har jeg ikke peiling på hva jeg får, og sånn ønsker jeg å ha det. I år vet jeg hvor gaven er handlet og det var en glipp av postutleveringen på stedet her. Bakdelen ved å bo på ett lite sted er at alle kjenner alle, og da jeg var på posten og hentet pakker jeg selv hadde bestilt fikk jeg utlevert en pakke som var kommet til mannen også.
![]() |
#20 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei. Men jeg pleier å gi ønskeliste og ta ham med rundt og vise frem akkurat det jeg ønsker meg
![]() |
|
|