Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-14, 19:43   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Dette er en form for spinn off av den tråden om hva man gir til kjæresten sin til jul.

Jeg aner ikke hva jeg får til jul av mannen min. Noen år har jeg en mistanke om hva det er, men jeg vet det ikke.

Jeg ser at mange vet hva de skal få. Gjør du?

Gammel 17-12-14, 19:45   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Jeg har skrevet ønskeliste, men vet ikke hva jeg får. Det hender jeg klarer å snike det ut før jul, ved at han avslører seg, men som oftest klarer jeg det ikke.

Gammel 17-12-14, 19:46   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg vet som regel ikke. Men tror jeg får en ring i år siden han prøvde en av mine ringer og sa "Har du så små fingre?!".

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 19:48   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ofte har jeg ikke peiling what so ever. I år har jeg ønsket meg kjøkkenmaskin.

Gammel 17-12-14, 19:50   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke. Jeg har lyst paa en overraskelse. Har sagt et par önsker, slik at han har noe aa kjöpe hvis han ikke klarer aa finne paa noe, men mest av alt vil jeg bare bli overrasket.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 19:55   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Jeg får ingenting. Vi gir ikke hverandre gaver. Vi kjøper noe sammen i stedet etter jul.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 19:55   #7
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke og er veldig nøye med å ikke finne det ut heller. Det er jo den gaven som er mest stas på julaften.

Gammel 17-12-14, 19:57   #8
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja. Jeg har til og med pakket den inn selv. Sånn går det når man er uenige om når gaven skal gies og taes i bruk. Vi kom over det på en felles tur på ett senter, og de felles-turene er veldig sjeldne. Jeg skulle bare vise ham noe jeg virkelig ønska meg men som jeg sa at jeg trenger det jo ikke. Han likte det og vips så kjøpte han det og mente at den var min med det samme. Jeg måtte da bare medgi at joda, jeg ble veldig positivt overraska over at han kjøpte det men at slikt skulle nå helst ligge under treet. Han lurte da på når han liksom skulle ha tid til å handle slikt alene og om jeg virkelig trodde han ville finne på å ta turen til ett kjøpesenter alene, ever? Men han skal få skrive på lappen selv.

Gammel 17-12-14, 19:58   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Ja. Har fått (dvs kjøpt meg selv fra felleskontoen) Michael Kors sko som jeg .

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:03   #10
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Nja, de årene jeg har tekniske duppeditter på ønskelista vet jeg at jeg får det som er enklest å bestille på nett. I år ønsker jeg meg bare ting som ikke kan handles på nett.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:05   #11
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Vanligvis ikke. Men i år har vi kjøpt noen ganske dyre jakker i julegave til hverandre, og tatt i bruk på ferieturen vi var på i starten av desember. Det blir nok en liten ting til som er hemmelig og pakket inn under treet julaften. Vi setter begge pris på overraskelser fra hverandre. Men da ikke noe dyrt i år.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:06   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Ett år kjøpte jeg den selv, etter at han hadde spurt om det var noe jeg ønsket meg, men ellers har jeg ikke visst.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:18   #13
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Både ja og nei. Han kjøpte meg en ny datamaskin som jeg allerede har fått, men jeg har funnet ut at han har kjøpt noe ekstra som jeg ikke vet hva er. Det blir veldig koselig med en liten overraskelse også. Vanligvis vet jeg ikke hva jeg får, og sånn liker jeg det. Spenningen og overrakelsen er en del av gleden.

Gammel 17-12-14, 20:25   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år aner jeg ikke. Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke kjøpe så mye til hverandre, men jeg har ikke klart å holde meg. Han aner ikke hva jeg har kjøpt, men han tar alltid av. Noen år har jeg visst sånn ca hva jeg skal få.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:25   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke. Jeg vet han har sprengt gavebudsjettet. Det er ikke bra, men veldig spennende.

Gammel 17-12-14, 20:25   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Jeg har nemlig fått gaven allerede! Hadde nettopp bursdag, og gaven jeg fikk var også julegave. Det var en slik en fra Fjellreven, bare i grønn :

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:26   #17
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Han er ikke spesielt flink på å holde gaver hemmelig, så som oftest vet jeg hva jeg får. I tillegg så får jeg EN gave. Det får holde, liksom Ikke mye tusling rundt og kikking i butikker for å finne hyggelige småting som ekstragave til kjæresten der i gården, nei

I år har jeg forsåvidt ønsket meg bare en ting, evnt tilskudd til samme ting. Og han har vært og handlet der (kommer hjem med handlepose det står butikkens navn på) og måtte til og med vise fram den innpakkete gaven til meg.

Jeg er vokst opp med masse hemmelighetskremmeri rundt julegaver, og en største trusselen broren min kom med i førjulstiden var "Slutt, ellers sier jeg hva du får i julegave!", så jeg syns det er litt trist.

Men, men, akkurat i år har jeg stort sett bare kjøpt akkurat det han ønsker seg også.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:31   #18
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, i år vet jeg. Men det er fordi jeg får nye slalomski og -støvler. Sistnevnte må jo prøves, og man kan heller ikke kjøpe hva som helst til ex-alpinister.
Vanligvis har jeg ikke snøring.

Gammel 17-12-14, 20:42   #19
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanligvis har jeg ikke peiling på hva jeg får, og sånn ønsker jeg å ha det. I år vet jeg hvor gaven er handlet og det var en glipp av postutleveringen på stedet her. Bakdelen ved å bo på ett lite sted er at alle kjenner alle, og da jeg var på posten og hentet pakker jeg selv hadde bestilt fikk jeg utlevert en pakke som var kommet til mannen også. Min kjære ble noget lang i maska da jeg ringte han og sa jeg hadde fått med en pakke til han, og ha kom med ett panisk; ikke åpne den!! Nei, jeg skjønte iiikkke at det var julegave til meg.

Gammel 17-12-14, 20:48   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Men jeg pleier å gi ønskeliste og ta ham med rundt og vise frem akkurat det jeg ønsker meg . Som regel er det så mye å velge i at jeg ikke vet hva jeg får uansett. Men jeg har klart å gjette det flere ganger pga. poser og lett gjenkjenbar form innenfor papiret da. Og når jeg først gjetter det, er han verdens dårligste løgner. Nå får jeg aldri se gavene lenger. Klok av skade sikkert.

I år har jeg ikke peiling. Men det er fordi jeg absolutt ikke ønsker meg noe, eller vil at han skal kjøpe noen julegave for den del. Jeg ønsker meg bare nytt hus og det blir det uansett ikke til jul . Jeg får nok noe læll, men da må han ha kommet på det selv .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.