|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg innrømmer det, jeg er totalt hekta og prøve å snike inn litt strikking over alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Hjemme har jeg en kurv stående med det håndarbeidet jeg til enhver tid holder på med. Jeg strikker/hekler aldri når jeg er ute av huset, annet enn hvis jeg skal på flere dagers familiebesøk e.l. og da tar jeg det bare med i en plastpose. En jeg kjenner heklet seg en fin håndarbeidsveske til å ha med ut av huset.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Overalt og til alle andre familiemedlemmers frustrasjon.
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg trenger aller mest tips til hvor jeg kan finne en fin (tøy)pose til transport av strikketøy. Jeg tror jeg skal klare å finne en fin kurv på Åhlens til pågående prosjekter. Og tenker at gjennomsiktige plastbokser kanskje er fint til oppbevaring av garn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Hjemme i diverse kurver. Prosjekter som tar tid eller som jeg frakter rundt på har jeg i tøyposer. De jeg har er egentlig til klær/skittentøy/sko og har fulgt med noe jeg kjøpte en gang, men jeg trenger flere, og tenkte å teste ut posene fra pickles.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg bruker grønt Kiwi-handlenett i stoff, eller en Baggu, eller en plastpose i en veske eller... Jadda, det er mange i fluks.
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Skal vi se. På stua, mellom tv-benken og veggen står det en stor blå "Kurvgreie". Oppi der er det diverse. Oppå der igjen står en sånn typisk "Piknik-kurv" kurv - med ting oppi. Og oppå DER igjen ligger et par plastposer og tøyposer.
![]() |
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Hjemme ligger strikketøyet på toppen av sofaen.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Mitt store problem er strikkepinner.
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg har sydd flere små nett, spesielt beregnet til strikketøy, sånn at jeg kan ha nettet på armen når jeg strikker på fotballbanen, stranden, i møter ol.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg syr strikketøyposer.
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg har stoffposer med et strikkeprosjekt i hver (type de man kan få i finere butikker), også har jeg en stoffpose til alle de andre pinnene, nålene, målebånd etc. Garnet ligger i to store plastbokser fra Ikea.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Strødd overalt.
![]() |
#16 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Skal vi se; |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg har en puff med garn i, og denne veska til strikketøy jeg holder på med.
![]() |
#18 |
snur
|
![]() Sv: [Strikking] Hvordan oppbevarer du strikketøyet ditt?Jeg har en som er helt som denne uten knapp. Fra Shamu. Det er favorittstrikkeveska
![]() |
|
|