|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Alternativer til bunad i bryllup når man er gravidJeg skal i et bryllup i mars der antrekket er mørk dress/bunad. Det hadde vært helt supert til vanlig, festen er på en fjellstue og bunad er perfekt. Men å komme inn i den bunaden når jeg er rundt 26 uker på vei, er i overkant optimistisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Alternativer til bunad i bryllup når man er gravidJeg hjalp nettopp ei med å finne gravidkjole. Jeg synes denne var fin:
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Alternativer til bunad i bryllup når man er gravid
Det er jeg enig i. Men er den pyntet nok, synes du? Jeg er så usikker på nivået. Ellers var denne perfekt egentlig. Kan brukes til mye annet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
Jeg tenker du kan stæsje den pyntet nok! Og ellers mener jeg det er poeng til gravide for å møte opp i bryllup i det hele tatt, så de kan komme i hva de vil.
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
Du har for så vidt rett i det. Og det er som sagt på en fjellstue, så galla passer vel uansett dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alternativer til bunad i bryllup når man er gravidJeg hadde på denne nyttårsaften i fjor. Den går til knærne, har korte ermer, og er rosaaktig. Du kan få den hvis du vil. Kanskje for kort for deg? Kan ta et bedre bilde hvis det er interessant Sist redigert av Snippa : 16-01-15 kl 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Alternativer til bunad i bryllup når man er gravidTakk for tilbudet, Snippa, men meg i rosa er en katastrofe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
Hm. Da må det være en uten linning for å si det mildt. Linningen og vesten min tillater type + 3 kg og det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Alternativer til bunad i bryllup når man er gravidJeg har gravidkjole hengende fra jeg var forlover i bryllupet til Ninnipling. Den er ganske fleksibel i størrelsen, turkis med bling, og kan lånes bort eller selges. Jeg har sur baby og iPhone for øyeblikket, men google "crave maternity aqua sparkle dress", så kommer den opp. Det er vel mer en sommerkjoler, da. Crave maternity hadde en del andre kjoler også, og sendte rimelig raskt fra UK, men det kom jo moms og toll i tillegg.
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
Lekker kjole! Og takk for tilbudet. Jeg synes kanskje den blir litt bar og sommerlig til anledningen, og håper kanskje finne noe som luner litt mer, men ellers så den veldig fin ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Alternativer til bunad i bryllup når man er gravidJeg syns ikke du skal tenke for mye på om kjolen er pyntet nok eller ei når du er gravid. Det kan være vanskelig nok å finne ting som passer da.
![]() |
|
|