|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Aldersvurdering av BeatlesVi vurderer å ta med oss ungene på kino for å se Beatles. Ungene er 9,5 og snart 7 år, og filmen har 7-årsgrense.
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Aldersvurdering av Beatles13- og 15-åringer hadde jeg ikke vært i tvil om.
![]() |
![]() |
#5 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesÅh, Beatles!
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesDen har dessverre fått relativt dårlige kritikker. Men innsigelsene går på at det er litt forsiktig. Og sånn sett kan trolig begge ungene mine se den.
![]() |
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesBeatles er en viktig bok uansett alder!!
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesJeg skal se den i dag, så kan komme med rapportering etterpå.
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesJeg skal også se den, selv om den etter sigende har gått i denne fella: (Kilde: youtube.com) Tenkte å ta med 10-åringen og 12-åringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesJeg kan ikke skjønne at Beatles, altså selve historien, kan være interessant for en 7-åring? Eller en 9-åring? Men nå er det jo et anseelig antall år siden jeg leste Beatles, så det er mulig jeg bommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Aldersvurdering av Beatles
Vi har lyst til å se den av litt andre grunner.
![]() |
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesDet er det jeg lurer på også, Darth. Jeg tenker ikke at filmen kan være upassende for noen, mer kjedelig kanskje? Jeg elsker boka og vil gjerne unngå utålmodige ungdommer i saken.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesMin mor så den i går og hennes tilbakemelding var at den passet bedre for barn/ungdom enn for voksne... Jeg har ikke hverken sett eller lest, men har nå lastet den ned på Kindle så får jeg lest den. Sist redigert av Anne : 04-09-14 kl 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Stadig underveis
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesDet er mer en ungdomsfilm enn en film for voksne, men jeg synes det var litt for mye drikking i forhold til å skulle la min åtte- og snart elleve-åring se den.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Aldersvurdering av Beatles
Samme synes jeg. Jeg synes forøvrig at den var veldig søt og selv om jeg ikke er vokst opp i den perioden ble jeg nostalgisk i forhold til min egen ungdomstid.
![]() |
#17 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesJeg tror de vil kjede seg, men ikke bli skremt av noe. Det er litt drikking, type ungdomsfest, og en ikke voldsomt eksplisitt scene hvor noen får juling.
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesDet gikk veldig fint. Snuppa elsket filmen. Tenåringskjærlighet på film er toppen av lykke for henne. Knerten klarte seg bra, og trivdes godt med det som var grunnen til at vi så filmen.
![]() |
![]() |
#19 |
Off the map.
|
![]() Sv: Aldersvurdering av BeatlesJeg synes det var en koselig film, 10-åringen likte den godt. Mannen er den som var mest tilknyttet boka, så han grudde seg for å se den.
![]() |
|
|