|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?Relativt sent på kvelden har vi tifeldigvis ramlet over programmer på Disney Channel som ikke er dubbet, men jeg kan ikke se den informasjonen utifra programguiden. Noen som vet? Er det et fast tidspunkt de går over til originalspråk? Tenkte å sette på på opptak på pvr'en. Skal disse programmene ses av barna, så bør de ses på engelsk. Husker ikke om de er tekstet eller ikke, men såmange ganger snuppa har sett deisse episodene, så er det nok mer lærerikt uten tekst
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?Tror det er på kvelden iallefall. Kanskje etter 19-20? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?Det lurer jeg på og, for for meg virker det helt tilfeldig. Sent på kvelden (lenge etter at barn som ikke kan lese norsk tekst er i seng) kan de sende dubbede serier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?Det kan godt hende at jeg tar feil altså, det er sjelden ungene mine ser tv om kveldene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?
Nei, dessverre er det ikke mulig å gå på innstillinger og skifte språk. Skulle virkelig vært en mulighet
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?Hold oss oppdatert hva du får av svar. Jeg ønsker meg inderlig mulighet for å velge audio selv, dubbing er grusomt!
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når sender Disney Channel programmene sine uten dubbing?Dette er noe som ble endret for en stund tilbake. Før kunne man velge Disney Channelmpå engelsk, men dette forsvant ifjor, tror jeg. Interessant nok kan man fortsatt velge Disny Junior på engelsk. Ihvertfall hos Get. Ikke Telenor fiber. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|