|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Hvilken serie på (norsk) Netflix kan tolvåringen og jeg se sammen?Jeg har forsøkt å introdusere Doctor Who, men den levende plasten skremte ham skikkelig. Han så en episode til, men ville ikke mer. Han er redd for å bli skremt. Han liker Star Wars, Avatar, LOTR, Eragon, Harry Potter, Transformers osv og ba meg finne noe vi kan se sammen. Jeg har er par ideer, men ønsker innspill.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken serie på (norsk) Netflix kan tolvåringen og jeg se sammen?Merlin? Min eldste elsket den. Tror ikke den er så veldig skummel, men hun så ned mannen, så jeg kan ikke love noe. De glimtene jeg så var hvertfall ikke skumle. Usikker på om den ligger på den norske, vi har den amerikanske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvilken serie på (norsk) Netflix kan tolvåringen og jeg se sammen?Once Upon A Time?
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken serie på (norsk) Netflix kan tolvåringen og jeg se sammen?Min 12-åring og jeg ser Modern Family sammen og elsker det!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvilken serie på (norsk) Netflix kan tolvåringen og jeg se sammen?Vi ser Glee med ungene
![]() |
|
|