Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Pstereo 2014

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-14, 14:39   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Pstereo 2014

Skal du dit?

Hva skal du se?

Bill. merk: gleder seg spesielt mye til London Grammar og Highasakite.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 16:55   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pstereo 2014

JA! Jeg skal kun på lørdag, da, fordi vi ikke har barnevakt. Jeg kjenner ikke til annet enn Highasakite og Franz Ferdinand, men jeg pleier å bli positivt overrasket av andre band også.
Og så er jeg der for å drikke øl, spise god mat og møte kjente. Jeg bare digger Pstereo. Det er så fin atmosfære, bra musikk og glade folk der.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 17:03   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt utafor og oppdaget dette i fjor pga facebookoppdateringene til en kollega, men aner egentlig ikke hva det er sånn egentlig?

Gammel 03-08-14, 17:29   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katta, det er en deilig, liten festival på Marinen. Små boder selger god, kortreist mat. Fra gresssletta har du utsikt til både den store og mellomstore scenen. Folk i alle aldere er der, og lørdag formiddag er det konsert for barna samt diverse aktiviteter.
Arrangementet tar mål av seg å være miljøvennlig, og derfor har de mye økologisk mat, gratis sykkelhotell mm. Anbefales!

Gammel 03-08-14, 17:31   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle gjerne vært der, men har ikke råd i år heller. Så derfor har jeg nettopp sendt inn en søknad som frivillig. Håper de har bruk for meg - og at jeg kan få fri på lørdag så jeg kan se Highasakite på scenen. Skulle jeg ikke være aktuell, får jeg være fjorten år gammel og henge utenfor gjerdet. :P

Gammel 03-08-14, 17:35   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får det ikke til, men skulle gjerne vært og hørt Johndoe.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 17:53   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kanskje vi kan få til et lite Pstereo-FP-treff på lørdagen?

Gammel 05-08-14, 08:21   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Ja til Pstereotreff!
Jeg kan ikke tenke meg annet enn at Ming også skal.

Gammel 05-08-14, 08:56   #9
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg skulle gjerne vært der, men har ikke råd i år heller. Så derfor har jeg nettopp sendt inn en søknad som frivillig. Håper de har bruk for meg - og at jeg kan få fri på lørdag så jeg kan se Highasakite på scenen. Skulle jeg ikke være aktuell, får jeg være fjorten år gammel og henge utenfor gjerdet. :P

Jeg var frivillig ifjor! Anbefales virkelig.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 19:18   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Så, er det noen som skal?

Jeg fikk plass i frivillig-gjengen. Dessverre kom jeg seint på banen og må ta det som er igjen. Dvs at jeg skal jobbe 04-11 på lørdag. Skal hente artister på flyplassen, så det blir interessant. For dette får jeg dagspass fredag, og det kan jeg ikke bruke i det hele tatt. Jeg må jo stå opp kl 02.30, så å nyte festival til kl 23 utgår. Må høre om ikke nattjobbing kan tilhøre dagen før, så jeg kan få pass på lørdag heller.

Gammel 13-08-14, 21:35   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg skal!

Gammel 13-08-14, 22:08   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Jeg skal! Både fredag og lørdag!

Gammel 15-08-14, 00:51   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Jeg tror lørdag er i boks. Fordi jeg har fått den såkalte drittvakten.

Men jeg skal gå ale-hene! Noen som vil stå sammen med meg?

Jeg skal se Stein Torleif Bjella og Skambankt på fredag, og på lørdag skal jeg se Kverlertak og Highasakite i alle fall. Noe mer det er greit å få med seg på lørdag? På fredag må jeg ta tidlig kveld.

Gammel 15-08-14, 02:39   #14
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Vi har lyst, men det er da så sørgelig utsolgt...

Er i morgen vi har lyst til å dra, og da mest for å høre Biffy Clyro.

Får se hva morgendagen bringer.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 09:37   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Franz Ferdinand på lørdag, i alle fall!

Gammel 15-08-14, 21:34   #16
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

St. Vincent nå. (Ikke helt London Grammar da. )

Gammel 15-08-14, 21:39   #17
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men hun er jo bedre enn London Grammar, Cuya! Men i en annen sjanger kanskje.

Jeg er ikke der, men St Vincent skulle jeg gjerne fått med meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.