Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko fra Boden, hvordan er størrelsene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-14, 20:21   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sko fra Boden, hvordan er størrelsene?

Jeg har falt fullstendig for et par burgunder fargede sko i høstkatalogen, men er litt skeptisk til å bestille sko da bytting etter moms og fortolling høres litt knotete ut. Jeg er en stor 38, dvs alle pensko er 38, mens andre typer sko like gjerne kan være en 39. Dere som har kjøpt sko der, er det gode sko? Og hvordan er størrelsen ifht sko kjøpt i Norge? Mulig jeg bre skal gå for en snittgreie og velge 38,5?

Gammel 02-08-14, 16:26   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko fra Boden, hvordan er størrelsene?

Ingen som har kjøpt sko på Boden og vil mene noe om størrelsene?

Gammel 02-08-14, 17:40   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har flere par sko fra Boden, og har holdt meg til min normale størrelse, men ville nok valgt litt opp hvis man vipper.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 10:07   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Takk, Kanina! Mulig jeg må sjanse på det.

Gammel 04-08-14, 00:38   #5
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt et par sko fra Boden, sixites pumps, i min vanlige størrelse 38. De passet utmerket.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.