|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktJeg trenger en pen, a-formet sort kjole til i morgen. Den må være helsvart og må være pen nok til å matche mannens sorte dress med hvit skjorte. Og den må skjule "feriemuffinsen" min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktJeg ville satset på Steen & Strøm. Boss, bruuns bazar, Filippa K og Tiger. Jeg så noe lekkert fra bruuns, men kan ikke garantere at det var helsvart.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktSå A-formede kjoler på Cos i går. http://www.cosstores.com/us/Shop/Women/Dresses
![]() |
#5 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktStoro har både kjedebutikkene og flere andre; blant annet Høyer, Nos Noa, Gosha, Mango , Nadine og flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" raskt
Mulig det var A-formede kjoler der også, men først og fremst var det en del - eh- mildt sagt "spennende" fasonger. Jeg ville nok faktisk dratt til en stor HM og undersøkt hva de hadde i kontorkjoleavdelingen sin. Der kan de slumpe til å ha noe figursydd og riktig fint, er min erfaring. (Men det er meg, da - nå skal det nok tas med i betraktningen at jeg ikke ville giddet å legge masse penger i en slik enkel, svart "nødkjole". Vero Moda kan faktisk også funke.)
![]() |
![]() |
#8 |
I endring
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktJeg har kjøpt denne bare i blå i dag men kjenner jeg ble sur av å se at den kalles hverdagskjole, men utrolig kjekk passform
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktHm har mange svarte kjoler. Du får lett oversikt hvis du laster ned hm-appen og klikker på kjoler.
![]() |
#11 |
villende
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktJeg trenger noe som ikke drar over magen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktDet er viktig at det er en HM med fullutvalg, ja - det er stor forskjell. Strømmen har (og det er jobbet gedigent senter, men du har vel neppe tid til å dra dit). Jeg kjøpte en lekker 'cocktailkjole' der (HM) i forrige uke, faktisk.
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktHva med denne fra Mette Møller? På salg!
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktEller denne? (Ditto.)
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg trenger "den lille, sorte" rasktThorvald Meyers gate 32.
![]() |
|
|