|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Sports-BH med skikkelig god støtteJeg har begynt å jogge (
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteJeg har brukt Freya til mine E-pupper. Den er med spiler og er skikkelig panser-BH.
![]() |
#3 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteJeg har Glamorise sports- bh, veldig god støtte til min H-byste. Bestilt fra Ellos. Veldig god støtte for min H-byste, like god som shock absorber.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteJeg har shock absorber, og den er gull. Det eneste jeg ikke liker med den er at jeg får monopupp på en måte. Så jeg bruker en annen sportsbh som var et bomkjøp i forhold til støtte under. Da får jeg delt puppene liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteJeg har en fantastisk god en fra Shock Absorber. De har ulike modeller, og min sitter fint på, holder puppene adskilt (
![]() |
#6 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteSlår et slag for Shock Absorber jeg og. Fungerer fint for mine H-pupper.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtte
Husker du hva din heter? Det hadde ikke skadet med en ny en hvis jeg slipper monopupp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteShock absorber Run. Helt fantastisk, også for store pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har shock absorber i tillegg til den jeg nevner tidligere her. De er like gode for store pupper, men shock absorber er jo nesten umulig å få på uten hjelp.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteForresten så tror jeg at jeg har shock absorber run. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har med vilje kjøpt en som er litt liten, så alt er skvisa så flatt som det kan bli. Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Min er også pittelitt liten. Men jeg får helt nøya av at alt er skviset sammen på midten. Jeg har G-cup. Det er ikke noe dissing altså. Jeg synes bare det er ekkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Born to run
Min heter Active Multisports Support, den er sort med hvit kant og festes med to hekter bak. Ikke vanskelig å få på, og jeg får faktisk fine og ikke minst synlige pupper i dem.
![]() |
#17 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteEt kjøpetips; jeg har 2 stk Shock Absorber, veldig fornøyd. Begge kjøpt på www.ebay.co.uk, med et par måneders mellomrom, de kostet under 200 kroner stykket, rimelig porto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteVet mange skryter av disse Stay in Place fra get inspired. https://www.getinspired.no/sports-bh.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteJeg syns Shock Absorber sitter litt for stramt for jeg får vondt i skuldrene av dem. Det var derfor jeg solgte mine to som jeg knapt hadde brukt. Lurt å prøve først syns jeg.
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Sports-BH med skikkelig god støtteJeg liker best min fra Casall. Den er så behagelig og gir god støtte. Nå er jeg bare str M, men kan ikke fordra at ting flytter på seg, det er vondt. Det gjør meg ingenting at puppene er klemt flate som brød.
![]() |
|
|