|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Ny oppdagelse: BaukjenJeg synes Boden har utviklet seg i mer og mer pæreformet retning de siste kolleksjonene. Klærne er rett og slett ikke laget for timeglassfasong og noen ganger er det litt lite rom for pupper. Synd, for kvaliteten og fargene er veldig bra!
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 05-07-14 kl 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenDe var kjempefine |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenSer veldig bra ut - akkurat slik type kjoler bruker jeg masse av, de er veldig anvendelige og jeg føler meg akkurat passe damete avhengig av tilbehøret. Ser ut til at kvaliteten er god også, det synes jeg er ganske vesentlig for denne type kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenJeg er 162 med "lange" ben. Altså lange til å være 162. Den siste er ingen kjole jeg ville gått med på jobben uten litt tette strømpebukser, men gjerne hjemme eller på ferie.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenBoden pæreformet?
![]() |
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenFine, men er de særlig tilgivende egentlig? Jersey legger seg vel bare inni alle bulkene? :bulkete: Det hjelper vel noe med underkjole da sikkert men.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenÅ, de var kjempefine! Særlig den nederste. Jeg er også 161-162, og de fleste kjoler blir akkurat litt for lange. Utenom Desigual, men det hadde vært kjekt med noe litt "roligere".
![]() |
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenVeldig fine!! Litt for tettsittende for bulkemagen min, jeg er timeglass med bulk foran. Men jobber med saken! Men er de for korte for meg da? Jeg er 174.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenFine kjoler! Jeg er også rundt 162 så jeg følger med i tråden for å se hvor lange de er på |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenElinblu: boden: jo, de er vide i livet og for meg er de altfor vide rundt hoftene.
![]() |
#11 |
En som trener
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenÅ, så fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ny oppdagelse: Baukjen
Jeg har også lange bein, men som Niobe sier så blir ofte kjolene litt for lange. Så derfor er det på sin plass å se noen bilder av deg i de fine kjolene sånn en gang om du føler for det |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenVeldig fine, men kan virkelig aldri se for meg at de sitter pent på sånne som meg som er 160. Selv med høye hæler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenLikte veldig godt kjole nr. 2 i formen, den omslagskjolen med v-hals. Men synes også det ser ut som at stoffet er veldig tynt?
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenIkke tynt stoff.
![]() |
#18 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenKjole 2 var skikkelig fin! Ytterst skeptisk til jersey ja - det klenger seg inn på feil plasser syns eg, men joda, det er vel forskjel på kvalitet.
![]() |
#20 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Ny oppdagelse: BaukjenDet finnes jersey, og det finnes jersey. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|