Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Basic T-skjorter til menn

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-14, 10:25   #1
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Basic T-skjorter til menn

Mannen trenger desperat nye basic T-skjorter, både sorte og hvite. Alle han har er i ferd med å falle fra hverandre. Tidligere har han brukt noen helt enkle fra Dressmann som han har vært storfornøyd med, men det ser ut til at de de har å ikke er av samme type, så da må det jaktes på en ny type.

- Ikke trikotaktig / for tettsittende. Mao ikke for mye stretch.
- Gjerne litt smale i snittet slik at de ikke blir telt
- Rund hals med solid linning

Han er ganske kort og kompakt, bred over ryggen og brystet, har lang rygg og har i følge ham selv bittelitt mage som han ikke er komfortabel med at vises for godt.

Noen tips?

Gammel 10-07-14, 10:36   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Basic T-skjorter til menn

Min mann ble overlykkelig da jeg kjøpte en haug med basis t-skjorter i bambus fra Badaboom.

Han fikser ikke ull, så han bruker disse hele året, de kjøler om sommeren og varmer om vinteren. De har hittil holdt ekstremt godt i vask.

Gammel 10-07-14, 10:52   #3
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Knallfine, Harriet! Mannen er også av den veldig varme typen, så disse tror jeg jeg må kjøpe til ham.

Hvordan er de i størrelsen? Mannen er en typisk L sånn i utgangspunktet, men kan helle mot M.

Gammel 10-07-14, 11:00   #4
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Æsj, de er tomme for både hvite og svarte T-skjorter. Hrmpf.

Gammel 10-07-14, 11:02   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Min mann har kjøpt noen enkle slike på Cubus, tror jeg.

Gammel 10-07-14, 11:28   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Tidligere har han brukt noen helt enkle fra Dressmann som han har vært storfornøyd med, men det ser ut til at de de har å ikke er av samme type, så da må det jaktes på en ny type.

2-pakningen har fortsatt samme kvalitet ("2 Pack T-shirt round neck" (kjøpte senest i går)), de som selges løst er tynnere/ekle i kvaliteten.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 11:59   #7
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Min mann har kjøpt noen enkle slike på Cubus, tror jeg.

Verdt en sjekk! Jeg liker damesinglettene derfra.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

2-pakningen har fortsatt samme kvalitet ("2 Pack T-shirt round neck" (kjøpte senest i går)), de som selges løst er tynnere/ekle i kvaliteten.

Aha! Takk for tips. De løse var virkelig ikke fine.

Gammel 10-07-14, 12:52   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var helt vanlige i str. Min mann er også en L som nærmer seg en M. L satt fint.

Send dem en mail, kanskje de kan fikse noen fler? (De var skrekkelig søte på service, sendte med små gaver og alskens.)

Gammel 10-07-14, 13:01   #9
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Jeg sendte mail og fikk svar superraskt (svaret var også skrekkelig søtt ); dessverre så har salget av t-skjorter vært så dårlig at de ikke kommer inn igjen med det første. Det er mulig at de tar inn igjen til neste års sommerkolleksjon. Det var synd!

Gammel 10-07-14, 18:34   #10
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Mannen synes David Beckham sine fra hm er av de bedre. Holder seg bedre i vask enn de fleste kjedebutikkene sine, og holder seg lange ganske bra, selv i tørketrommel.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-14, 09:24   #11
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Standard

Vind: Da skal jeg sjekke dem også! Sle vom jeg mistenker at mannen kommer til å få litt fnatt av å få noe som har emballasje med bilder av David Beckham på.

(Jeg, derimot, skjønner ikke problemet. Hehe.)

Gammel 11-07-14, 15:28   #12
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Her i huset går det også i to-pakningene fra Dressmann, og alt annet som er prøvd, er blitt forkastet ganske raskt.

Gammel 11-07-14, 20:24   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cubus sine er helt fine.
Og hvordan vasker man forresten bambusklær? Tåler de 60 grader?

Gammel 11-07-14, 20:54   #14
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg var å hamstret på Cubus nå, de virker ganske ok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.