|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bruker dere løpesko til daglig?Jeg har et par asfaltløpesko, og et par til terreng. De til terreng bruker jeg også når jeg går turer i skogen, men jeg vil ikke bruke asfaltskoene på jobb, bytur eller andre anledninger hvor det kan være passende med joggesko. Jeg har i tillegg et par tursko i goretex.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?For et par år siden hadde jeg problemer med føttene mine, og kunne ikke gå i annet enn joggesko. Så ja, jeg har kjøpt meg dyre løpesko som jeg har brukt som dagligdagse sko. Men jeg løper ikke da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Jeg har egne Nike-sko som er til "pent" (dvs feks til og fra jobb, før jeg bytter til pumps der) og som jeg aldri ville finne på å trene i, nettopp fordi de er kjøpt pga utseende. Jeg har seks par treningssko/løpesko, så jeg kunne godt ha kjøpt et par for å gå i også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?De løpeskoene som jeg nå bruker til trening, brukes kun til det. Løpesko som er brukt en sesong byttes ut, og blir til hverdagssko og tursko.
![]() |
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Jeg har et par joggesko til trening og to par til hverdags.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Jeg har ett par med løpesko, og det er Asics Gel Nimbus. De brukes ikke utenom løping nå, men gjorde det før jeg fikk meg Nike Free som jeg travgår i. Nå har jeg to par hvorav det ene brukes til daglig og det andre skal brukes når jeg starter i jobb igjen etter endt permisjon (akkurat nå brukes de når jeg trener inne all den tid de ikke har vært brukt ute før). Det hender jeg løper i Nike Free-skoene, og især når jeg løper med vogn, fordi jeg lettere klarer å løpe på forfoten med disse og trenger å veksle litt på løpestilen p.g.a. føttene. Om du går mye i treningssko og trenger å variere litt på skoene hadde jeg investert i et par andre treningssko (om du ikke syns det er greit å variere med Gore-texskoene (jeg gjorde for øvrig også dette før, men så ble de for små etter svangerskapene)). Heller legge pengene i sko jeg bruker hver dag enn spesielle sko som ikke brukes så ofte, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Enda en som trener
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Løpesko brukes sjelden/aldri til annet enn å løpe i. Jeg har derimot andre joggesko som brukes til fritid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Ikke ofte. Men jeg har "gå - joggesko"
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?
Samme her. Jeg går i løpssko. Løper aldri. Det har visst helt vanlig, ble det sagt sist jeg kjøpte nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Jeg pleier å bruke de gamle løpeskoene mine til turbruk (type ute sammen med barna) når jeg kjøper nye løpesko. Til jobb og byturer kan jeg fint bruke joggesko, men kjøper egne sko som ikke nødvendigvis er gode å løpe med, men som jeg synes ser fine ut.
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Har sorte Nike free som stort sett bare brukes til kjole/skjørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Jeg har Ecco-joggesko til daglig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Bruker løpeskoene mine iblant på ferier eller dager med beinproblemer. Går normalt ikke i joggesko utenom trening, men har noen joggeskoliknende mary janes.
![]() |
![]() |
#19 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Har sneakers som jeg bruker til daglig, typisk til og fra jobb. Løpesko bruker jeg sjelden til vanlig bortsett fra om jeg tar bussen til jobb og løper hjem f.eks. Da bruker jeg løpeskoene på vei til jobb og bytter til pumps på jobb.
![]() |
#20 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Bruker dere løpesko til daglig?Har egne joggesko, Nike free, som jeg bruker til daglig. Lette og gode men med mindre demping enn løpeskoene.
![]() |
|
|