|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp meg med å finne en kjole jeg har settJeg så en dame i byen i dag, som hadde en svart, litt kort kjole. Jeg tror det var korte ermer. I hver side av livet var det en stor fargerik blomst, som så ut som den holdt damen rundt livet på en måte. Den møttes foran og bak uten å nå hverandre. God til å forklare, jeg vet, hehe.. Og hvorfor løp jeg ikke etter henne for å spørre hvor hun hadde kjøpt den?? Jeg så ikke noen annen pynt på kjolen enn disse to store blomstene i midjen. Har noen peiling på hvilken kjole dette er? Tror det var vanlig bomullsstoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en kjole jeg har sett
For lite blomster for Desigual, tror jeg!
![]() |
![]() |
#4 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en kjole jeg har settDesigual var det første jeg tenkte på. Det var to store blomster. Men jeg har ikke funnet den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en kjole jeg har settEr du sikker på at det kan være et selvkompontert antrekk da? altså at blomstene var slike silkeroser de har på f.eks HM?
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en kjole jeg har settDenne?
![]() |
#7 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en kjole jeg har settIkke den, Akseliane.. Selve kjolen var helt svart. Men tusen takk for at dere prøver :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en kjole jeg har settOg hvis den var selvlaget var det i såfall store stryk-på blomster. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|