Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Badetøy for store kvinner?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-14, 20:04   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Badetøy for store kvinner?

Jeg sverget en gang for lenge siden på at jeg aldri skulle bade på en strand igjen, men det må jeg nok gå tilbake på nå som jeg har en nesten fire-åring...

Men hva kler jeg på meg? Jeg har lite problemer med å bade med ham i svømmehaller, men jeg føler meg hakket mer "synlig" på en strand, av en eller annen grunn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 20:16   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy for store kvinner?

Jeg skjønner deg godt. Har det på samme måten.

Litt avhengig av hva du definerer som "stor", så kjøper jeg badetøy på Bravissimo.com. De har store cup-størrelser og de største bikinitrusene passer meg som er ca str 48. De har sånne som kan brettes øverst, og de sitter pent på meg. Så pent det er mulig i hvert fall.

Gammel 01-06-14, 20:25   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet badedrakter på swimshop.co.uk og vært veldig fornøyd, men ikke prøvd rene bikinier. De har gode tankinier og badedrakter med litt bein på.

Gammel 01-06-14, 20:29   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte på Lindex i år, er str 42/44.

Gammel 01-06-14, 20:38   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Abecita har mye fint.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 20:39   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er "stor"? (For meg er det f.eks ikke str. 42/44...) Jeg har kjøpt fra MissMary, fra Ellos og LaRedoute.

Gammel 01-06-14, 20:47   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg endte opp med en shorts i "joggebuksestoff" fra HM og tankinioverdel i fjor. Hadde bikini under tankinien, og følte jeg meg nok tilpass, flekket jeg av tankinien. Bikinibukse er uaktuelt, men med shorts (selv om den var kort) følte jeg meg komfortabel nok til å bevege meg rundt på stranda for første gang på over ti år.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 20:49   #8
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Av alle ting kjøpte jeg badedrakt på SparKjøp. Lignende denne:

Jeg viser meg aldri offentlig i badetøy..i alle fall ikke her i landet, men denne er faktisk pen til meg. (Min er dog i en svart/hvit utgave).

Gammel 01-06-14, 21:00   #9
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hva er "stor"? (For meg er det f.eks ikke str. 42/44...)

Ikke for meg heller. Jeg er nok str. 50/52 i underkroppen og 48/50 i overkroppen, men med temmelig mye mage, for å si det forsiktig. Det er magen som plager meg mest, så jeg ser egentlig for meg at bikini er ganske uaktuelt.

Gammel 01-06-14, 21:03   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hva er "stor"? (For meg er det f.eks ikke str. 42/44...) Jeg har kjøpt fra MissMary, fra Ellos og LaRedoute.

Nå er jeg 1,53 m høy, veier ca 80 kg og har en bmi på 34, så direkte liten er jeg definitivt ikke. Forrige uke bla jeg spurt 3 ganger om jeg hadde barn i magen, fordi den er så stor. Det tøyet jeg kjøpte hadde tilsvarende modell i størrelser større enn jeg kjøpte, fordi det var fra Genorous. Bikinibuksen hadde 30 cm stoff man kan rulle opp, til langt opp på magen hvis man ønsker det, tankinier og bukser med skjæring som kan reguleres.

Baklager at jeg svarte, neste gang kan det være lurt å spesifisere hvilken størrelse man er ute etter.

Gammel 01-06-14, 21:04   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er 48/50 på underkroppen, og 46/48 på overkroppen, også med mye mage. Tankini er tingen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 21:12   #12
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nå er jeg 1,53 m høy, veier ca 80 kg og har en bmi på 34, så direkte liten er jeg definitivt ikke.

Jøss, du må ha kiloene dine godt fordelt når du bruker 42/44. Jeg er 5 cm høyere enn deg og 5 kg tyngre enn deg og hadde vært overlykkelig om jeg hadde kommet meg inn i str. 44... Og selv om jeg sier det, er det "lov" å svare i denne tråden. Hadde jeg ment noe annet, hadde jeg spesifisert det i hovedinnlegget.

Gammel 01-06-14, 21:12   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har badetøy fra Bravisssimo. Fin blir jeg uansett ikke med badetøy. Change har vel også endel. Har kjøpt fra de før.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 21:12   #14
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ellos har en del!

Og ellers er tipsene; Finn ut hvilket snitt som kler deg, hvilke farger som kler deg osv, slikt noe kan utgjøre den virkelig store forskjellen for både synlig resultat og selvfølelsen. Jeg mener, svart er f.eks virkelig ikke pent om du ikke kler svart uansett om du er størrelse 36 eller 56. Viktig at en føler seg vel selv, så nærme en kan komme!

Gammel 01-06-14, 21:17   #15
Input

Input sin avatar

Standard

Akkurt det med farger orker jeg ikke tenke på, jeg kommer aldri noensinne til å kjøpe badetøy i noe annet enn svart. Om jeg kler svart eller ikke aner jeg ikke.

Hva med noe sånt som dette? Ser det bare teit ut?

Gammel 01-06-14, 21:26   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg endte opp med en shorts i "joggebuksestoff" fra HM og tankinioverdel i fjor. Hadde bikini under tankinien, og følte jeg meg nok tilpass, flekket jeg av tankinien. Bikinibukse er uaktuelt, men med shorts (selv om den var kort) følte jeg meg komfortabel nok til å bevege meg rundt på stranda for første gang på over ti år.

Det var lurt! Jeg er ikke akkurat stor, men føler meg allikvel ikke vel i bikini.

Syns den var fin den badedrakten, Input.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 21:27   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Av alle ting kjøpte jeg badedrakt på SparKjøp. Lignende denne:

Jeg viser meg aldri offentlig i badetøy..i alle fall ikke her i landet, men denne er faktisk pen til meg. (Min er dog i en svart/hvit utgave).

Jeg har en som dette sommaldri er brukt. Den er for stor for meg. I str. 48/50. Selger den gjerne for en billig penge.

Gammel 01-06-14, 21:41   #18
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

På Lindex har de slike bikinitruser:http://www.lindex.com/m/no/kategorie...38&id=54589756

Gammel 02-06-14, 09:37   #19
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

De fleste undertøyforretninger med godt utvalg har også badetøy i store størrelser. Der kan du i alle fall prøve de forskjellige snittene for å se hvilke du føler deg mest komfortabel med. Min erfaring er spesielt badedrakter er romslige i størrelsen i undertøysforretninger, så det hjelper litt psykisk å måtte gå ned en størrelse i badetøy.

Gammel 02-06-14, 12:02   #20
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Change har badetøy og undertøy i store str.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.