Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Erfaringer med Skoda roomster?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-14, 13:02   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Erfaringer med Skoda roomster?

Min elskede lille Yaris gjennom mange år tok kvelden her forleden, eksospotten med katalysator knakk og dermed må jeg punge ut med over 20 lapper for å fikse den. Dette er jo tilsvarende bilens verdi (2000 modell) så dermed må jeg se meg om etter en annen bil. Jeg har stiftet familie siden min forrige bil ble kjøpt så jeg er ute etter en passe stor familiebil. Det blir bil nr 2, mannen har en Toyota Avensis stasjonsvogn. Jeg har fått anbefalt Skoda roomster samt Toyota Verso/Verso-S. Jeg har jo bare udelt positive erfaringer med Toyota men lurer på om jeg skal hive meg på skodaen. Noen som har erfaringer å dele?
Jeg skal kjøpe bruktbil da.

Gammel 04-06-14, 13:20   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Skoda roomster?

Har den ikke selv, men kjenner en som har Roomsteren, hun er veldig entusiastisk og anbefalte den på det varmeste.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 20:40   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ikke erfaring, men vi skulle ha den som neste bil helt til kona leste en test som konkluderte med at Berlingo hadde bedre bakseteplass og ellers var ca helt lik. Nå skal vi visst ha Berlingo.

Gammel 04-06-14, 22:20   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi har Roomster. Veldig fornøyd. God plass.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.