|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kvalitetssengetøy til dobbeldyne som er 240x220Vi driver og endrer litt på planløsning og skal i den forbindelse bytte til det minste soverommet slik at barna får de store rommene, de oppholder seg mye mer på rommene enn vi voksne gjør.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kvalitetssengetøy til dobbeldyne som er 240x220IKEA har den størrelsen, men de er de eneste jeg vet om som har i 220x240.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kvalitetssengetøy til dobbeldyne som er 240x220Vi har dyne i den størrelsen fra IKEA og har sengetøy derfra og fra H&M home. Har sett at Ellos også har. De dyreste fra IKEA er av bra kvalitet, men ikke sateng-kvalitet. Kanskje noen av de svenske merkene har? Himla eller Hästens?
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kvalitetssengetøy til dobbeldyne som er 240x220Jeg har idag sengetøy fra Ikea, som forsåvidt holder fin kvalitet.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Kvalitetssengetøy til dobbeldyne som er 240x220Jeg har den størrelsen og handler sengetøy på Ellos og den franske nettbutikken La reroute eller hva den nå heter
![]() |
|
|