|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Min sønn, den grisen, hadde funnet en forsvunnet matboks på skolen i dag. Den har antakeligvis vært borte siden før jul en gang. Det er umulig å si hva som har vært i boksen. Barna, som så dette, sier at det var helt svart og flytende. ("Det var liksom forbi grønn mose og spindelvev, mamma! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Sikker på at du ikke kan vaske den? Berganssekkene putter jeg bare rett i vaskemaskinen opå 40 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)
Jeg synes ikke den ser ut til å kunne vaskes i maskin. Så mange rom, belter og greier. Jeg skjønner ikke helt hvordan. Men folk gjør kanskje det - vasker skolesekker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Spørsmålet er nok mer hvordan denne sekken lukter.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Jeg putter hele greia i maskinen. Tar evt. av løse reflekser. Går'e, så går'e.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Ta ut skinnen i ryggen hvis det går og vask i maskin. Går helt fint
![]() |
#14 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Vask. Jeg har vasket i badekaret, men endte med å kjøpe ny siden lukta ikke forsvant. Sekken hadde stått med krønsja melkekartong på varmekabler fredag til mandag, og det stinka virkelig fryktelig surt og råttent.
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Beckman sekker kan også slenges i vaskemaskina. Men hva var det som fikk de til å pakke inn flytende gøgge i en pose og sendeef hjem i sekken in the first place?? Ville noen ever ha prøvd å vaske den og bruke den igjen?
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
Sikkert klok av skade: "Hva!? Kastet en fullt brukendes matboks!? Som man bare kunne vasket!? Jeg forlanger erstatning/klager til skolesjefen/innrapporterer dere til julenissen! Makan!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)*rekker opp hånda* Jeg hadde vasket den og sett om lukta var borte.
![]() |
#18 |
Trøtt
|
Poeng. Det er sikkert noen som tenker slim. (Verdens beste skrivefeil! Må bare la den stå! Selv om jeg jo mente å si sliK)
![]() |
#19 |
Ringskrømt
|
Ikke sant? Den hadde gått rett i søpla her.
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Er dette farlig? (Overstadig råtten matboks, med svart gugge)Jeg har gjerne tatt sekken i en bøtte med såpe og vann og latt den ligge der noen timer før jeg har skylt godt og hengt den opp. Funker når det har vært kakao-lekkasje iallefall.
![]() |
|
|