|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?Jeg skal lage sjokoladekake til et selskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?Kopiert fra detsoteliv.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?Juvs sjokoladekake kan du med fordel lage dagen før. Den er saftig siden den inneholder kefir, og holder seg lenge. Oppbevar den kjølig, men ta den frem et par timer før du skal servere den.
![]() |
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?En kefirkake er lurt, holder seg saftig! Jeg lager en variant av De to over, den ligger inne på forumet et sted, Skilpadda har lagt inn en versjon av den.
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?Sånn generelt synes jeg tunge sjokoladekaker, ikke bare brownies, er best om de lages dagen før, mens lette "tørre" sjokoladekaker ofte kan bli for tørre om de står over natten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?
Vi spiser Juvs med kefir sikkert i over en uke, men altså... den varer sjelden så lenge
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Lage sjokoladekake samme dag eller dagen før?Jeg pleier å lage gammeldags sjokoladekake fra Detsoteliv. Varianten uten kanel kalles barnas sjokoladekake. De er med kefir, og er bedre jo lenger du klarer å holde deg. Dvs, lag den dagen før, og sett den godt tildekket i kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|