|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva skal dere i vinterferien?Vi skal på hytta på fjellet. Gleder meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi har leid hytte sammen med søsteren min og hennes familie. Vi skal til fjells hele uka. Gleder meg masse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Me jobber i vinterferien. Mannen skal på kveldsskift den veka, så eg skal tidleg opp på jobb. Eg snuser litt rundt etter hotellrom den helga, for no treng me å komme oss ut på tur.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Det har blitt en tradisjon at vi leier hytte på fjellet og vi gleder oss vilt. Ti par ski og noen kilo ulltøy kastes i bilen. Alpint er noe vi trives med alle fem, så vinterferien venter vi på hele året.
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?På jobb...
![]() |
#7 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Ingenting, tror jeg. Male kjellerstua, gå på skøyter, organisere i huset. Slike ting.
![]() |
#9 |
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Planen var at vi skulle til London i vinterferien i år så vi leide like så godt ut hytta en mnd. f.o.m. første helg i vinterferien. Etter at vi gjorde det fant vi ut at det ble litt vel surt og trist i London i februar og har bestilt påsketur dit i stede. Så i år blir vi hjemme i vinterferien.
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jobbe, hvis jeg ikke fortsatt er sykemeldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Helgetur nordover for å besøke mine foreldre samt ei langhelg på hytta. Forhåpentligvis har vi fått litt snø til vinterferien!
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi jobber og eldstemann drar på ferie til farmor. Vi bruker sjelden å ha ferie i vinterferien.
![]() |
#13 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg skal jobbe, gutta skal 3 dager på ishockeycamp og 2 dager på SFO. Har også en dugnad i ishallen og feiring av eldste.
Sist redigert av star : 27-01-14 kl 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Ingen planer enn så lenge. Vi drar ikke på hytta på fjellet (da må vi evt leie scooter). Skolebarna og jeg er hjemme, og så tar mannen seg noen fridager og minsten fra bhg.
![]() |
![]() |
#16 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg skal pakke bilen full av unger og dra på langhelg til min mor! Hun bor midt i winter-wonderland, så jeg håper det blir noen turer i alpintbakken sammen med eldste, og noen aketurer på oss alle.
![]() |
#17 |
Tja...
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?Minsten skal på AKS mandagen og tirsdagen. Da skal de ake/skitur på mandagen og museum på tirsdagen. Onsdagen skal han være med pappan på jobben.
![]() |
#18 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?London med 9-åringen, mormor spanderer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva skal dere i vinterferien?To dager jobb, tenker jeg, for å komme ajour med vurderingsarbeid, planlegging og denslags. Muligens besøk av venninne med barn et par dager. Kino, pirbadet og hjemmekos. Kanskje skøytetur. Ski blir det vel dårlig med hvis den svarte Trøndelagsvinteren fortsetter.
![]() |
|
|