|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Posten: kan jeg sende til utlandet med 2 stk "innenlands" frimerker?det står jo bare A Innenlands i våre dager.
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Posten: kan jeg sende til utlandet med 2 stk "innenlands" frimerker?Ingen? Det står nemlig ikke på postens sider.
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Posten: kan jeg sende til utlandet med 2 stk "innenlands" frimerker?Jeg har heller ikke funnet svar på dette, men jeg tok sjansen før jul og har ikke fått straffeporto hvertfall og brevet kom fram. Og det sto avsender bak også så jeg regner med jeg burde ha hørt noe til nå? Synes de frimerkene er skikkelig teite nemlig!
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Posten: kan jeg sende til utlandet med 2 stk "innenlands" frimerker?Eg spurde om dette på Posten like før jul og dei sa det gjekk fint. Men då var eg likevel på postkontoret, så eg kjøpte utland-frimerke.
![]() |
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Posten: kan jeg sende til utlandet med 2 stk "innenlands" frimerker?Du kan fint kombinere frimerker for å dekke høyere porto, det har jeg gjort mange ganger. Innenlands til utenlandspost, og "Europa"-frimerker til større innenlandspost.
![]() |
|
|