![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine skjørt?De har ofte fine basisskjørt på HM
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
![]() Sv: Fine skjørt?Jeg elsker skjørt som har sånn vevd struktur, hvis du forstår hva jeg mener med det. Og de er jo også ofte tykke og gode! Jeg kjøpte fant noen fine vevde skjørt på denne siden http://www.moteland.com/mote/trendy-hverdagsskjort/. Endte opp med å kjøpe det sorte skjørtet i midten blant skjørtene i vevd kvalitet. Litt dyrt - men jeg fikk det faktisk til halv pris, og det ser ut som om tilbudet fortsatt gjelder hvis det skulle være noe for deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine skjørt?Ser etter det samme og finner ingenting. Så slenger meg på for konkrete tips jeg også.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Fine skjørt?De fleste skjørtene mine er fra Boden eller Monsoon. Det er ganske mye fint å få til under tollgrensa på engelsk eBay i begge merker.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine skjørt?Jeg kjøpte nettopp to på Vero Moda. Halvtykke. De hadde mange fine.
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine skjørt?Jeg har også sett fine skjørt på Vero Moda. Fra før har jeg blyantskjørt i div. materialer fra Benetton, og ett rutete fra Mexx, men disse er ikke nye. I høst kjøpte jeg et kort skjørt (litt over kneet) i trikotstoff med glidelåspynt bak. Det er veldig deilig på, og fint til hverdagsbruk. Alle disse skjørtene er rette/figurformet, for jeg ser merkelig ut om jeg har noe utsvinget.
![]() |
|
|