|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Til ungdommenNå har jeg sett filmen som jeg har gru-gleda meg til å se. Kari Anne Moes film om de fire ungdomspolitikerne var veldig veldig fin og samtidig vanskelig å se. Den ligger ute på nrk for den som ikke har sett den. Jeg har ikke klart å se den før nå egentlig, men anbefaler den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Til ungdommenJa, sant den var fin? Jeg har også grugledet meg, og fikk ikke somlet meg til å se den før for et par uker siden. Har kjøpt den på DVD, så jeg skal nok se den igjen. Jeg har også bakgrunn i ungdomspolitikken, så det var mye å kjenne seg igjen i. Jeg synes også de har taklet 22.juli-tematikken veldig verdig og fint. Det er vanvittig sterkt når Johanne forteller om det hun opplevde.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Til ungdommenDet var utrolig sterkt og tårene rant. Da hun pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Til ungdommenJeg så den på (før)premieren, med alle ungdommene fra filmen og mange andre ungdomsaktivister og gamle SU'ere i salen, det gjorde den enda sterkere.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til ungdommenJeg så den for ett år siden med 10. Klasse. Det var en sterk opplevelse for alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Til ungdommen
Ja jeg syntes også det. Hun er jo en stødig dame som har god kjennskap til miljøet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|