|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Vi har hjørnesofa ute (overbygget terasse), og ett eller annet dyr har kastet opp i denne i går kveld/natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Katter kaster hvertfall ganske lett opp. BTDT. Hvertfall hvis de har mark.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Katt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Katt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Jeg håper at Floksa her rett
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Nabolagets katter har ødelagt jordbærbedet vårt, dvs, det var mer møkk enn bær, og nå ser bevisene ut til at det er en av dem som også har spydd ned sofaen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Naboens katt har ødelagt nettet på trampolinen vår. Hrmf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?innglasset, ja da tipper jeg katt, ja.
![]() |
#11 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hva slags dyr kan ha kastet opp i sittegruppen ute?Katt. Er de ikke strålende sjarmerende? Jeg synes det er såååå stas med naboens katter som driter på trappa vår, og tusser i hagemøblene. Så koselig synes jeg det er, at når jeg ser katter i hagen her så slipper jeg ut bikkja for å leke med de.
![]() |
![]() |
|
|