|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Jeg behøver et par svarte sko med høye hæler til jobb og representasjonsbruk (grøss, skrev jeg virkelig det?!). De må altså være svarte, ikke alt for spisse i tåa, helt fri for spenner og -gudforby- nagler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Clarks -
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-08-13 kl 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Clarks var min første tanke også. Flere av kollegaene mine har disse, som jeg liker godt - men stiletthæl har de jo strengt tatt ikke:
![]() |
![]() |
#4 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Ecco, gode på! Og ganske fine! Feks:
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Må det være stillett? Disse er jo grovere enn stilett, men jeg mener de fine nok til representasjonsbruk (Er det på dagtid? Eller er det meningen at det skal være på kveldstid?)
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 14-08-13 kl 18:15. Årsak: La til hvor jeg fant dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?De mest komfortable høyhælte skoene mine kommer for øvrig fra Biviel (jeg fortsetter å ignorere kravet om stiletthæl, siden jeg selv er allergisk mot det
![]() |
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Eller Camper!
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?
Åh, de var fine, Bluen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Er enig i at ecco og campers er veldig fine, "nøytrale" sko. Jeg synes de ecco skoene som ble vist frem i tråden her var kjempeflotte! (Ser ut som ingen hører på deg når du ber om stilletthæler, dog.
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?
Jo, den nederste ecco jeg linker til, er stillett!
![]() |
#12 |
intro
|
Disse er fra Brandos. Jeg kjøpte mine hos Lille Vinkel for noen år siden, men det ser ut til at de har slutta med Biviel nå.
![]() |
![]() |
#14 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
![]() |
#16 |
Leser
|
Ja, det har du rett i! Shame on me!
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Brandos hadde bare str. 39.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Jeg trives svært godt i mine svarte camper med hæl, rund tå og strikk over vristen. Hilsen fru bredfot.
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?Clarks og Camper vil jeg også anbefale. Ser ok ut, men er samtidig gode på. Unisa har også fine sko av samme type, men vet ikke om de er like behagelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|