Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 17:17   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg behøver et par svarte sko med høye hæler til jobb og representasjonsbruk (grøss, skrev jeg virkelig det?!). De må altså være svarte, ikke alt for spisse i tåa, helt fri for spenner og -gudforby- nagler og ikke ha kilehæl, men ordentlig stilletthæl. Og så skal de helst være jobbformelle, og ikke sitte-og-dingle-på-en-barkrakkaktige, men samtidig være kule og ikke se ut som sko for modne damer på forværelser. Ja, og så må de være nogenlunde behagelige.

Finnes sånt? Og hvor? Pris er underordnet.

Ja, og legg til at jeg har ekstremt høy vrist og brede føtter, slik at veldig nette sko lett gir den-onde-stesøsteren-stapper-foten-ned-i-Askepotts-glassko-effekt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 17:57   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Clarks -

Hugo Boss

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 14-08-13 kl 18:05.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:04   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clarks var min første tanke også. Flere av kollegaene mine har disse, som jeg liker godt - men stiletthæl har de jo strengt tatt ikke:

Gammel 14-08-13, 18:07   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ecco, gode på! Og ganske fine! Feks:

http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/ec...price=899-1999

(synes denne ovenfor her er ganske stilig?)

http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/li...price=899-1999

Men skikkelig stiletthæl?
Da må det bli den nederste jeg linker til. Fin den også.

Gammel 14-08-13, 18:10   #5
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må det være stillett? Disse er jo grovere enn stilett, men jeg mener de fine nok til representasjonsbruk (Er det på dagtid? Eller er det meningen at det skal være på kveldstid?)

(Fra Brandos: Donna girl: 719501)

Sist redigert av him : 14-08-13 kl 18:15. Årsak: La til hvor jeg fant dem
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:12   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De mest komfortable høyhælte skoene mine kommer for øvrig fra Biviel (jeg fortsetter å ignorere kravet om stiletthæl, siden jeg selv er allergisk mot det ). Det er ikke disse jeg har, men de kan likne litt (med forbehold om at jeg blingser litt, for det er vanskelig motlys her nå):

Gammel 14-08-13, 18:12   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eller Camper!

Gammel 14-08-13, 18:14   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De mest komfortable høyhælte skoene mine kommer for øvrig fra Biviel (jeg fortsetter å ignorere kravet om stiletthæl, siden jeg selv er allergisk mot det ). Det er ikke disse jeg har, men de kan likne litt (med forbehold om at jeg blingser litt, for det er vanskelig motlys her nå):

Åh, de var fine, Bluen. Hvor får jeg kjøpt dem?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 14-08-13, 18:14   #9
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er enig i at ecco og campers er veldig fine, "nøytrale" sko. Jeg synes de ecco skoene som ble vist frem i tråden her var kjempeflotte! (Ser ut som ingen hører på deg når du ber om stilletthæler, dog. )

Gammel 14-08-13, 18:15   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er enig i at ecco og campers er veldig fine, "nøytrale" sko. Jeg synes de ecco skoene som ble vist frem i tråden her var kjempeflotte! (Ser ut som ingen hører på deg når du ber om stilletthæler, dog. )

Jo, den nederste ecco jeg linker til, er stillett!

Gammel 14-08-13, 18:15   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Kule er de vel ikke, men jeg tåler mange timer i mine fra Tamaris. De har litt platå, og passelig med hæl. I fasongen er de ganske lik disse.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:15   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Åh, de var fine, Bluen. Hvor får jeg kjøpt dem?

Disse er fra Brandos. Jeg kjøpte mine hos Lille Vinkel for noen år siden, men det ser ut til at de har slutta med Biviel nå.

Gammel 14-08-13, 18:16   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns de fra Clarks var fine, og Bluen sine. De fra Ecco syns jeg var mer moden dame på forværelse. Og jeg er ikke noen stilettdame.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:16   #14
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips!

Det må ikke være stilett, men ganske høy og ikke alt for grov hæl.

Jeg må lage sangria og hamburgere nå (interessant kombo, ikke sant? ), men skal se mer senere.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:17   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

...De fra Ecco syns jeg var mer moden dame på forværelse.

Spørs hva man har til!

Gammel 14-08-13, 18:19   #16
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Jo, den nederste ecco jeg linker til, er stillett!

Ja, det har du rett i! Shame on me!

Jeg har også høy vrist og brede føtter. Høy vrist er ikke noe problem på den type sko (men jeg bruker sjeldent, rem over vristen av den grunn), men syens roots har fin fasong på foten for brede føtter.

Gammel 14-08-13, 18:22   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Disse er fra Brandos. Jeg kjøpte mine hos Lille Vinkel for noen år siden, men det ser ut til at de har slutta med Biviel nå.

Brandos hadde bare str. 39.

Gammel 14-08-13, 18:40   #18
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg trives svært godt i mine svarte camper med hæl, rund tå og strikk over vristen. Hilsen fru bredfot.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:48   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Clarks og Camper vil jeg også anbefale. Ser ok ut, men er samtidig gode på. Unisa har også fine sko av samme type, men vet ikke om de er like behagelige.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 19:11   #20
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pumps fra Högl. Helt fantastiske å gå i.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.