Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svart veske - nok en gang

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 13:31   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart veske - nok en gang

Jeg ønsker meg en svart veske. fortrinnsvis mykt lær, helst med sølvdetaljer - eller i hvertfall ikke alt for påtrengende gulldetaljer. Pris opp mot 4.000, tenker jeg - evt. mer hvis jeg finner den helt ultimate perfekte vesken.

Jeg liker ikke veldig striglede vesker - jeg synes Pippa-vesken er litt for "fin".
Den bør kunne bæres over skulderen og romme en del - jeg klarer liksom ikke helt konseptet minimalistisk veskepakking.

Show me!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 13:37   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart veske - nok engang

Jeg fant den perfekteste vesken fra Marc by Marc Jacobs i sommer. Billy heter modellen. Den koster vel like under 4000 i Norge tror jeg.

Kan bæres over kroppen med skulderreim eller bare over skulderen. Glidelåsene og detaljene er både sølv og gull, uten å bli for bling. 2 glidelåser rund og under hele veska for å gjøre den større.

Jeg har denne som er glatt skinn, men den har kommet i noe som heter Washed up skinn og som er mer ruglete. Veldig fint det også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:11   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes denne fra MK er lekker. Den har gull og den er ikke i mykt skinn, så ikke det du ba om, men den er fin og tilfredstiller prisen du har satt.

Hvorfor vil du ha mykt skinn? Jeg kjøpte en CK veske i fjor med mykt skinn, det som irriterer meg med den er at den detter sammen når jeg setter den i fra meg, det ser så uryddig ut.

Denne er også fin og fås i mykt skinn, den koster 3.300,- på Biazuzzi på Strømmen.

Gammel 06-08-13, 14:14   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kokosbolle: Den var helt vanvittig lekker. Hvor kan jeg få sett på en sånn i Norge? Jeg kjøper ikke veske uten å tatt på den. Og jeg får bonusutbetaling om et øyeblikk.

Gammel 06-08-13, 14:14   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns noen av Siri Brodersen-veskene er veldig fine, f.eks. nummer 39. Deilig skinn og enkle, uten dilldall. Mange av modellene fins i både mykt og stivt skinn tror jeg.

http://www.siribrodersen.no/butikk/i...oller=category

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:15   #6
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte denne i København i sommer, superfornøyd!!

Merket er ADAX Salerno, sort skinn, superrommelig, detaljer og glidelåser i "sølv". Jeg elsker den! Kostet ca. 1600 NOK i en veskebutikk i Strøget, husker ikke navnet.

Sist redigert av Addison : 06-08-13 kl 14:23.
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:17   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kokosbolle: Den var helt vanvittig lekker. Hvor kan jeg få sett på en sånn i Norge? Jeg kjøper ikke veske uten å tatt på den. Og jeg får bonusutbetaling om et øyeblikk.

Du kan bestille på my-wardrobe.com og sende tilbake hvis du ikke liker den da, der koster den ca 4300 (ikke toll og tull, butikken er "norsk"). Ellers vet jeg ikke helt, er vel noen butikker i Oslo sentrum som har Marc by Marc Jacobs mener jeg. Husker jeg kjøpte fra Hassan og den dama på Frogner i sin tid. Net-a-porter.com har også Marc by Marc Jacobs.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:20   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm ... kan de finne på å ha den på Eger?

Jeg vil ikke bruke så mye penger på å kjøpe noe jeg bare har sett bilde av. Jeg må se at jeg får den over mine store overarmer og at størrelsen er "rett".

Gammel 06-08-13, 14:22   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Denne er også fin og fås i mykt skinn, den koster 3.300,- på Biazuzzi på Strømmen.

Jeg har denne, bare med gull i steden. Jeg var opprinnelig ute etter sølv, men endte opp med gull - og det er faktisk veldig fint det og har jeg funnet ut. Jeg har den i det myke skinnet og er blitt veldig glad i den. Herlig veske! Min er forøvrig også sort.

Den kokos viser frem er også fantastisk fin!!

Gammel 06-08-13, 14:25   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ganske sikker på at Høyer har MK. De har også Alexander Wang. Som jeg elsker.

Jeg tror de ligger litt over prisgrensen din, men det finnes jo salg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:26   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor kom hjem med denne veska fra Tiger her om dagen, ikke var den veldig dyr heller (kanskje 1600?). I skinn:

Den ser kanskje litt kjedelig ut her, men den er veldig kul IRL.

Gammel 06-08-13, 14:29   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Keep 'em coming! Mye fint, ja.

Jeg vil forresten ha myk veske bare fordi jeg liker det best. jJeg elsker å ta på mykt lær.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 06-08-13, 14:31   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Svigermor kom hjem med denne veska fra Tiger her om dagen, ikke var den veldig dyr heller (kanskje 1600?). I skinn:

Den ser kanskje litt kjedelig ut her, men den er veldig kul IRL.

Denne vurderte jeg - den ble for stiv i læret og feil i formen for lille og stutte meg, så jeg endte opp med en annen en likevel - og angrer ikke et sekund. Den er fra don donna og kostet ikke mye (1300?) - skinnet er mykt og godt - den rommer 4 halvliterflasker med drikke og en pakke riskjeks () - Kjøpte på Morris

Den har skulderrem i tillegg - og ligger fint inn til kroppen da. Med hankene går den over skuldra uten problemer og uten at den ligger under arma, om du skjønner.

Gammel 06-08-13, 14:32   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Denne er også lekker; Jet Set Chain fra MK. Jeg ønsker meg den i vanilla, siden jeg nett har kjøpt sort veske. Men den er veldig fin i sort. Hendig størrelse på den og.

Gammel 06-08-13, 14:38   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Candy: Den øverste vesken fra Alexander Wang, hvor? Hvor? :måha:

Gammel 06-08-13, 14:50   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Candy: Den øverste vesken fra Alexander Wang, hvor? Hvor? :måha:

Jeg kjøpte den (i grått) på Sandvika storsenter, men de fører som sagt AW på Høyer også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:57   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Takk! Da må jeg på Høyer når jeg er tilbake i bartebyen.

Gratulerer med ny veske, forresten .

Gammel 06-08-13, 15:28   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Moo Candy. (ca 4200,-)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:35   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Aaah! Her var det mye fint. Prisgrensen er ikke absolutt, etter at jeg fikk Bayswateren min har liksom grensen for hva en veske kan koste blitt strukket veldig.
Denne var kjempefin!

Men siden jeg fikk fartsbot i går, må jeg spare litt først.

Gammel 06-08-13, 16:00   #20
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har Girly Cow fra Moo. Den er kanskje ikke myk nok for deg; dvs skinnet er mykt, men selve vesken ganske stram. Jeg er særdeles fornøyd!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.