|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gave til storesøsterHva gir man i gave til ei jente som er blitt storesøster? Hun er tre år. Jeg er helt fantasiløs og jentungen har nok det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til storesøsterDukkeklær? Min niese var veldig opptatt av å stelle dukkene sine når hun fikk et nytt søskenbarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Gave til storesøsterMin eldste var nesten fire, og fikk bl.a Storesøster-genser fra MeMini.. Og en klistremerkebok om en gutt som får en lillesøster, Den nye babyen tror jeg den het. Ellers fikk hun småtteri hun uansett liker, nye tegnesaker og prinsessegreier og slikt.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til storesøsterJeg får uansett ikke handlet før i morgen. Det er litt dumt. Det er mulig at vi får se babyen allerede i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gave til storesøsterJeg har en venninne som skulle på barselbesøk på helg og som ikke fikk handlet gave. Hun tok med seg litt frukt som storesøster kunne kose seg med. Storesøsteren ble kjempeglad bare fordi det var noen som husket henne også.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til storesøster
Lurt! Det er ikke så mye som skal til!
![]() |
|
|