Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til storesøster

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-13, 10:04   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gave til storesøster

Hva gir man i gave til ei jente som er blitt storesøster? Hun er tre år. Jeg er helt fantasiløs og jentungen har nok det meste.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 10:05   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til storesøster

Dukkeklær? Min niese var veldig opptatt av å stelle dukkene sine når hun fikk et nytt søskenbarn.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 10:06   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Dukkeklær? Min niese var veldig opptatt av å stelle dukkene sine når hun fikk et nytt søskenbarn.

Takk for tips!

Gammel 28-07-13, 10:12   #4
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Min eldste var nesten fire, og fikk bl.a Storesøster-genser fra MeMini.. Og en klistremerkebok om en gutt som får en lillesøster, Den nye babyen tror jeg den het. Ellers fikk hun småtteri hun uansett liker, nye tegnesaker og prinsessegreier og slikt.

Gammel 28-07-13, 10:14   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg får uansett ikke handlet før i morgen. Det er litt dumt. Det er mulig at vi får se babyen allerede i kveld.

Gammel 28-07-13, 10:21   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en venninne som skulle på barselbesøk på helg og som ikke fikk handlet gave. Hun tok med seg litt frukt som storesøster kunne kose seg med. Storesøsteren ble kjempeglad bare fordi det var noen som husket henne også.

Gammel 29-07-13, 13:30   #7
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har en venninne som skulle på barselbesøk på helg og som ikke fikk handlet gave. Hun tok med seg litt frukt som storesøster kunne kose seg med. Storesøsteren ble kjempeglad bare fordi det var noen som husket henne også.

Lurt! Det er ikke så mye som skal til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.