Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Planlegging er for pyser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-13, 21:28   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Planlegging er for pyser

Mens andre elsker å planlegge elsker jeg å overraske å ta tinge på sparket, så for en time siden bestilte jeg togbilletter til Kristiansand til meg og ungene, med retur på kvelden. At det er en tretimers togtur hver vei er bare spennende. Så Dyreparken here we come.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 21:40   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planlegging er for pyser

Det blir de sikkert glade for å høre. God tur!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:01   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det spørs når torturen er. Er den til høsten så vil jeg kalle det planlegging.
God tur!

Gammel 10-07-13, 22:02   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det spørs når torturen er. Er den til høsten så vil jeg kalle det planlegging.
God tur!

Den er i morgen tidlig.

Gammel 10-07-13, 22:04   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Den er i morgen tidlig.

Ah, ja DA er det sprekt!
Og jeg mente selvsagt togturen, ikke torturen.

Gammel 10-07-13, 22:06   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er i morgen tidlig.

Artig da! Hvordan kommer man seg fra stasjon til park? Fikk nesten lyst selv. Hvor lenge får dere i parken?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:14   #7
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Artig da! Hvordan kommer man seg fra stasjon til park? Fikk nesten lyst selv. Hvor lenge får dere i parken?

Jeg orket ikke å ta første toget som går 0525 siden vi har en ferjetur først også så vi tar 0840 fra Stavanger ankommer Kristiansand 1148 og det går buss fra rutebilstasjonen som ligger rett vedsiden av togstasjonen nesten hvert 10min, den bruker 30min ut til parken så vi får da fra 12 til 19 i parken.

Gammel 10-07-13, 22:18   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orket ikke å ta første toget som går 0525 siden vi har en ferjetur først også så vi tar 0840 fra Stavanger ankommer Kristiansand 1148 og det går buss fra rutebilstasjonen som ligger rett vedsiden av togstasjonen nesten hvert 10min, den bruker 30min ut til parken så vi får da fra 12 til 19 i parken.

Sprekt! God tur!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 22:19   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så gøy - god tur, håper dere vil kose dere masse!

Gammel 10-07-13, 22:20   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Sprekt! God tur!

Takk, jeg gleder meg. Første gang på tog for lille frøken blir det også. Eneste som er dumt er at vi ikke fikk plass i familievognen på vei hjem, men da sovner de nok uansett.

Gammel 10-07-13, 22:27   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gøy å ta slikt på sparket da! Velkommen til blidt og varmt Sørland - kos dere i Dyreparken, 7 timer til rådighet er veldig bra og mer enn nok vil jeg tro!

Gammel 10-07-13, 22:40   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Gøy å ta slikt på sparket da! Velkommen til blidt og varmt Sørland - kos dere i Dyreparken, 7 timer til rådighet er veldig bra og mer enn nok vil jeg tro!

Vi skulle gjerne hatt en hel dag, men dette er en tatt på sparket dag så koster ikke på oss overnatting denne gangen og reise med 0415 fergen for å få 2 timer ekstra i parken blir ikke aktuelt kjenner jeg.

Gammel 10-07-13, 23:06   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kos dere masse i morgen! Her er det varmt og flott, så tipper dere får en fantastisk dag. Jeg kjørte forbi der i 19-tiden i dag, mange folk der da også.

Gammel 16-07-13, 22:39   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Ok, vi er i gang igjen, bilen er pakket og turen går i morgen i retning Sverige, tror vi. Har booket 2 netter hos venninne i Sandefjord da mannen gjerne vil hit http://www.aktivitetspark.no/ (noen som har vært her?). Etterpå er planen Sverige og 2 netter her Da tenker jeg at det blir en dag i Liseberg, men så er vi planløse. Så gode sverigetips mottas med takk. Også hotelltips.

Gammel 16-07-13, 22:46   #15
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Et lite tips.
Ikke parker i parkeringshuset på Liseberg. Det er bander der som bryter seg inn i mange biler daglig. Det var iallefall det politiet i Sverige sa da vår sønn som var der i lag med noen venner ble frastjålet alt de hadde i bilen.
Forsikringsselskapet sa de hadde mange mange saker fra tyverier i det parkeringshuset, så vær obs på det.

God tur.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:08   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har akkurat vært en uke i Gøteborg. Universeum er veldig fint, og ligger ved siden av Liseberg. Ellers så bodde vi privat, så jeg har ingen hoteltips. God tur!

Gammel 16-07-13, 23:17   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Har også flere venner som har fått tømt bilene i det parkeringshuset.

Gammel 16-07-13, 23:20   #18
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Ikke parkere i parkeringshuset er notert! Takk!

Gammel 16-07-13, 23:30   #19
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Det er Gothia Cup denne uken. Alle 40000 ungene har gratis inngang på Liseberg hele uka. Jeg bare nevner det...
Ja, og god tur! Har hørt at Høyt og Lavt er veldig bra.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:35   #20
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Om cowboylandsby lokker kan jeg anbefale High Chaparal. Husker ikke helt hvordan det staves men vet de har hjemmeside. Det ligger en smule ulendt til, men innen for en times kjøring fra Gøteborg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.