|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Planlegging er for pyserMens andre elsker å planlegge elsker jeg å overraske å ta tinge på sparket, så for en time siden bestilte jeg togbilletter til Kristiansand til meg og ungene, med retur på kvelden. At det er en tretimers togtur hver vei er bare spennende. Så Dyreparken here we come.
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planlegging er for pyserDet spørs når torturen er. Er den til høsten så vil jeg kalle det planlegging.
![]() |
#7 |
I endring
|
![]() Sv: Planlegging er for pyser
Jeg orket ikke å ta første toget som går 0525 siden vi har en ferjetur først også så vi tar 0840 fra Stavanger ankommer Kristiansand 1148 og det går buss fra rutebilstasjonen som ligger rett vedsiden av togstasjonen nesten hvert 10min, den bruker 30min ut til parken så vi får da fra 12 til 19 i parken.
![]() |
#8 |
I mål
|
Sprekt! God tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I endring
|
Takk, jeg gleder meg. Første gang på tog for lille frøken blir det også. Eneste som er dumt er at vi ikke fikk plass i familievognen på vei hjem, men da sovner de nok uansett.
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Planlegging er for pyserGøy å ta slikt på sparket da! Velkommen til blidt og varmt Sørland - kos dere i Dyreparken, 7 timer til rådighet er veldig bra og mer enn nok vil jeg tro!
![]() |
#12 |
I endring
|
Vi skulle gjerne hatt en hel dag, men dette er en tatt på sparket dag så koster ikke på oss overnatting denne gangen og reise med 0415 fergen for å få 2 timer ekstra i parken blir ikke aktuelt kjenner jeg.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planlegging er for pyserKos dere masse i morgen! Her er det varmt og flott, så tipper dere får en fantastisk dag. Jeg kjørte forbi der i 19-tiden i dag, mange folk der da også.
![]() |
#14 |
I endring
|
![]() Sv: Planlegging er for pyserOk, vi er i gang igjen, bilen er pakket og turen går i morgen i retning Sverige, tror vi. Har booket 2 netter hos venninne i Sandefjord da mannen gjerne vil hit http://www.aktivitetspark.no/ (noen som har vært her?). Etterpå er planen Sverige og 2 netter her Da tenker jeg at det blir en dag i Liseberg, men så er vi planløse. Så gode sverigetips mottas med takk. Også hotelltips.
![]() |
#15 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planlegging er for pyserEt lite tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Planlegging er for pyserVi har akkurat vært en uke i Gøteborg. Universeum er veldig fint, og ligger ved siden av Liseberg. Ellers så bodde vi privat, så jeg har ingen hoteltips. God tur!
![]() |
#19 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planlegging er for pyserDet er Gothia Cup denne uken. Alle 40000 ungene har gratis inngang på Liseberg hele uka. Jeg bare nevner det...
![]() |
#20 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planlegging er for pyserOm cowboylandsby lokker kan jeg anbefale High Chaparal. Husker ikke helt hvordan det staves men vet de har hjemmeside. Det ligger en smule ulendt til, men innen for en times kjøring fra Gøteborg.
![]() |
|
|