|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?Hvis du skal lese utendørs eller i sollys så trenger du Kindle. Jeg leste i en lengre bare på iphone, behovet vokste og definerte seg klart etter hvert.
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?For meg holder det med appen til iPhone/iPad, men jeg leser lite utendørs så jeg plages ikke av lysproblematikk og denslags.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?Jeg får vondt i hodet av å lese på iPad i timesvis i strekk. Også er det ganske uaktuelt å ikke kunne lese utendørs, så for meg er Kindle et must. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?Jeg prøvde først med appen på iPad og mobilen, men kjøpte (dvs fikk til bursdag av snill mann) selve Kindle lesebrettet til slutt, og jeg elsker det
Sist redigert av Arran : 14-07-13 kl 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?Du trenger kindle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?En av tingene jeg liker med kindlen istedet for ipaden er at jeg hele tiden distraherer meg selv med surfing når jeg leser på padden. På kindlen har jeg mer bokfølelse, så jeg lese bedre og lengre uten at jeg avbryter meg selv.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kindle: Holder det med app til iPad/iPhone eller er brettet et must?Hvor kjøper man Kindle? Og hvilken bør man kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|