Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dameklassen på fiskekonkurranse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-13, 11:20   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Dameklassen på fiskekonkurranse

I går var jeg med på en fiske-laks-konkurranse, det er en årlig happening i en av lakseelvene her omkring.

Det var 7 damer med, og vi stilte da i en egen dameklasse.

Det virket som at arrangørene syntes dette var skikkelig genialt, og at noen av damene hadde ymtet frempå at de ønsket det.

Jeg syns det var skikkelig teit, så da spørs det om det er jeg som er på viddene?

Jeg kunne selvsagt nektet å stille i dameklassen, men jeg orket ikke styre sånn med det og lage noen scene.

Det var også en egen junior-klasse, den kan jeg forstå. Men det er da ikke forskjell på damer og menn i fiskeegenskaper vel? Logikken min tilsier at det kunne vært en "nybegynner" og "ekspert"-klasse hvis det skulle vært delt inn.

Ellers - så er det jo mye større sjanse til å vinne noe da, i en dameklasse. Det er jo "gøy".

Hva mener dere? Hadde dere stilt i dameklassen, uten bismak?

Og nei, jeg vant ingen ting. Det ble tatt EN hel fisk på hele konkurransen, skandalefiske.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.