|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetDestinasjonen er Hunderfossen bla.. Trenger overnatting. Tenker på camping:-hytte eller "leilighet", og det er viktig at det er fint uteområde for barn. Gjerne også basseng eller ved innsjø og bademuligheter.
![]() |
#2 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-området..Innsjø? Du vil ikke bade i Mjøsa! Anbefaler Jorekstad Fritidsbad istedet. Men Qualityhotellet i Hafjell og Lillehammer Hotell har basseng, ingen andre i nærheten, tror jeg.
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-området..
Hmm..hva med campingplasser da? Trenger ikke å vere rett-ved-siden-av...Litt reisetid til Hunderfossen går bra
![]() |
#4 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetVil jeg ikke...
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetJeg har bodd på begge hotellene som har basseng, og selv om Quality Hafjell er nærmere Hunderfossen liker jeg Lillehammer hotell mye bedre. Lillehammer hotell er eldre og mer slitt, men har mer sjel, atmosfære og stil. Om bassenget er viktig har Quality et som er nede i en mørk kjeller uten dagslys, mens Lillehammer har to; et ute og et inne og det er godt med dagslys inn.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-området |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetDu har også Hunderfossen camping: http://www.hunderfossen-camping.no/
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-området
De har vel ikke svømmebasseng? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetHva med Mageli(?) camping? Rustberg kan vere noe ja
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
Nei det er sant.
![]() |
#12 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetJeg ville ikke bada i Mjøsa, flom eller ei. Den er dritkald! Flomvann og smeltevann fra fjellet anbefales ikke. Dog skal det sies at jeg som liten bada i Ottaelva i 8 grader, men...
![]() |
#13 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetTakk for tips. Aner ikke hvor vi havner
![]() |
#14 |
trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetVi er nettopp tilbake etter noen dager på Lillehammer hotell. Som tidligere nevnt liker vi oss der, men denne gangen var vi ikke fornøyd med maten. Vi bestilte buffet til middag, og det var dyrt og dårlig. Så spis heller middag et annet sted om dere velger Lillehammer hotell. Frokosten var forøvrig bra.
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetOg, takk! Etter å ha sjekket priser, blir trolig valget camping og hytte.
![]() |
#16 |
Klar
|
Jeg anbefaler deg å sjekke ut Rustberg, altså. Tror de skal ha bra standard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetDet er muligheter sør for Lillehammer også. Sjekk www.mjosaferie.no.
![]() |
#18 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetJa, sjekker ut. Ser ut til at prisene er omtrent like over linja. Sliter dog litt med å finne hytte til "vår str". Så leter litt enda.
![]() |
#19 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetHer var vi i fjor. Veldig fornøyd, rolig område med lekeplass og kort gangavstand til sentrum av Lillehammer og hoppbakken.
![]() |
#20 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Anbefal meg overnatting rundt Lillehammer-områdetHar du sjekket ut Hafjell booking? http://www.hafjellresort.no/overnatt...mmodationGuide
![]() |
|
|