Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 16:37   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor skjer det?

Til dere som synes dette er et kjempebra forum:

Hvor er de interessante diskusjonene egentlig?

Jeg har fri i dag, er småforkjølet, slapp og kjei. Tenkte at jeg kunne ta igjen alt det "tapte" i forumverden i dag, siden det ellers er lite tid til den slags "unyttige" sysler.

Jeg har hele tiden trodd at jeg syntes FP var et knallbra forum, men følelsen jeg sitter igjen med etter å ha surret litt rundt her i dag er at det er da svært lite fart og fruktbare diskusjoner?

"Hva gjør du 1 mai?" og "Hva er det til middag i dag?" er greit nok det, men det blir litt tamt og dødt med bare slik skravling, liksom ...
Eller er det noe jeg ikke har oppdaget?

Kanskje jeg bare er litt gretten og storforlangende siden laber form gjør at jeg er en smule tiltaksløs?!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 16:40   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Det går vel i bølgedaler slik som på alle andre fora. Idag er det jo 1. mai og mange tilbringer sikkert dagen ute i det nydelige været sammen med familien sin.

Jeg bruker alltid "uleste innlegg"-knappen, trodde alle gjorde det. Da får du jo opp ALLE diskusjonene, og slipper å lete deg gjennom hele forumet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 17:12   #3
TBM
Passiv

Standard

Tja, jeg er vel enig med Iset at det svinger litt, men jeg synes vel kanskje at forumet til en viss grad gjenspeiler hvordan vi lever. Det dreier seg mye om å vise fram hva man har kjøpt - enten av klær, sko, møbler, ting, osv. osv.

Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 17:17   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det er ganske mye av det her inne. Men de trådene går jeg som regel ikke inn på, jeg går bare inn på de overskriftene som interesserer meg. Dvs. VELDIG lite motetråder.

Gammel 01-05-07, 17:50   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er ganske mye av det her inne. Men de trådene går jeg som regel ikke inn på, jeg går bare inn på de overskriftene som interesserer meg. Dvs. VELDIG lite motetråder.

Mens eg pløye moteforumet først.

Eg bruke ikkje FP til diskusjonar, men til atspredelse. Derfor likar EG FP.

Gammel 01-05-07, 17:54   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe ja, alle har jo hver sin smak.

Gammel 01-05-07, 18:22   #7
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sammenligner vel antagelig med tiden på MM på NM. Der var stort sett all underholdningen konsentrert på ett og samme sted.
De som hang der, den gang, er for så vidt her også, men mye mindre aktive.

Gammel 01-05-07, 18:25   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det er jo endel mer aktivitet på NM pga alle barseltrådene og leketrådene. Hver gang jeg trykker på nye meldinger der inne, kommer det en liste med 21892747656382910384 teite leketråder.

Gammel 01-05-07, 18:30   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg sammenligner vel antagelig med tiden på MM på NM. Der var stort sett all underholdningen konsentrert på ett og samme sted.
De som hang der, den gang, er for så vidt her også, men mye mindre aktive.

Mange av de er vel inne på den lukkede forumdelen også, kanskje det er der all moroa skjer. Jeg savner skravletrådene fra før i tiden jeg, jeg kan ikke huske å ha sett noe særlig med skravletråder her inne.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:35   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror rett og slett det går i bølger. Selv er jeg mye mindre her nå enn da det var -5 og drittvær, og jeg tror det er flere som prioriterer litt annerledes. NM/MM gikk da også veldig opp og ned?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:39   #11
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Start noen saftige diskusjoner, da, Vimjer!

Gammel 01-05-07, 18:44   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er forumlei og trives best i min egen blogg for tida.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:00   #13
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Start noen saftige diskusjoner, da, Vimjer!

Jeg vil jo la meg underholde.
Kanskje jeg, i likhet med Berglijot, er litt forumlei for tiden.

Gammel 01-05-07, 19:04   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er forumlei og trives best i min egen blogg for tida.

Får jeg se?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:10   #15
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er jo endel mer aktivitet på NM pga alle barseltrådene og leketrådene. Hver gang jeg trykker på nye meldinger der inne, kommer det en liste med 21892747656382910384 teite leketråder.

Jeg tenkte spesikfikt på Modne Mødre (underforum) på NM. Der var det alltid mye aktivitet.

Gammel 01-05-07, 19:12   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åja nå ser jeg det jo, jeg leste MM og NM, trodde kanskje MM var et annet forum.

Gammel 01-05-07, 19:31   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, det går i bølgedaler, og du kan banne på at det langt nede i en dal den dagen du sitter der og kjeder deg.

Gammel 01-05-07, 19:52   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Du får starte opp en diskusjon som fenger. Det må være noe som provoserer.

Gammel 01-05-07, 20:39   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Du får starte opp en diskusjon som fenger. Det må være noe som provoserer.

Hint: Økologisk mat er dritt, Mei tai er for pyser, GI-indeks suger.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 20:44   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hint: Økologisk mat er dritt, Mei tai er for pyser, GI-indeks suger.

Eller en eller annen variant av "Er jeg en dårlig mor hvis atte om atte ...."

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.