Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 21:22   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Trondheim - apartement, ferieleilighet eller husbytte?

Vi skal være ca en uke i Trondheim i sommer, og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med tips til hvordan bo best mulig med mann og to barn i nærheten av Trondheim, helst uten at det koster like mye som to hotellrom... Har prøvd å finne en ferieleilighet uten å få helt klaff. Er det noen som vet om Sandmoen Bed and Breakfast kan anbefales?

Eller er det noen som har lyst til å bytte hus i sommer? Jeg kan tilby rekkehus i Tromsø valgfrie uker i juli. Eller cash så klart.

Den aktuelle uka for oss er ca 24. Juli - 31. Juli. Altså helst ikke lørdag til lørdag som har vært et midt på de ferieleilighetene jeg klarte å finne.

Hvis slike forespørsler ikke hører hjemme her må en moderator selvsagt bare flytte eller slette...

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.