|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Strikkeoppskrift til bunad for stor jenteJa, det blir ikke til 17. mai i år.
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Strikkeoppskrift til bunad for stor jenteJeg strikker nå en som går opp til 8, eller er det 10 år? Lette etter det samme tidligere i våres, og da jeg fant den jeg nå har begynt å strikke, så har jeg funnet ut at oppskriften greit burde kunne justeres opp i størrelser ved å strikke litt lenger skjørt/stakk og evt. litt større/bredere overstykke. Men det er jo lengden på stakken som både er det enkleste å justere, samt der det gjerne skorter mest. Er min erfaring.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 16-05-13 kl 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Strikkeoppskrift til bunad for stor jenteTakk bomull, det vil jeg veldig gjerne!
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Strikkeoppskrift til bunad for stor jenteYes, det kan jeg! Vet ikke om jeg rekker det før lørdag, men minn meg gjerne på det hvis du ikke hører noe før til uken igjen. :teflonhjerne:
![]() |
|
|