|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hvilken curve ID er du? | |||
Slight curve |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 11,11% |
Demi curve |
30 | 41,67% |
Bold curve |
6 | 8,33% |
Que? |
28 | 38,89% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Hvilken Levis curve ID er du?Jeg er frelst! Så aldeles fantastisk å kunne gå inn i en butikk, bli målt og i løpet av ett minutt har damen funnet tre jeans som passer perfekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Jeg er Demi, det fant jeg ut for en uke siden og er like frelst.
![]() |
#3 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Que? Hvilken butikk? Frels meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Que?
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Demi curve, pussig nok - ville trodd jeg var bold curve. Og så er det superviktig at det er modellen med høyt liv (classic), ellers blir det en enorm glippe i ryggen, og rumpa får knapt plass.
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Jeg syns ingen av Levisbuksene jeg prøvde var helt perfekte, og er dermed ikke sikker på hvilken av kurvene som egentlig passet best. Antagelig var det Demi Curve, men jeg syns ikke den var så fin på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?
Her er jeg og kjenner jeg. Har ikke rørt Levis siden hoftene vokste ut av 501 en gang medio nittitallet.
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Jeg gjorde som deg Storm. Inn i butikk, ble målt, fikk med tre par inn i prøverom, alle tre satt som støpt, betalte og voila. Jeg er Demi Curve. Blir nok flere jeans til sommeren når vi skal over there. Fantastisk og kan virkelig anbefales. Jeg gjorde samme operasjon på Victoria Secret.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 01-06-13 kl 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Jeg tror faktisk at jeg aldri har eid en Levis bukse. På den andre siden har jeg heller aldri hatt problemer med å finne en jeans som sitter som støpt.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Jeg har en Nudie som jeg liker godt, men den har blitt litt slapp etter at jeg gikk ned i vekt. Jeg kunne kanskje trengt noe som var litt mer formsydd.
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Slight. Helt klart slight! Men den kunne godt vært litt høyere på livet. Jeg har en fra Moods of Norway som jeg liker bedre, den er veldig lik slight curve-en min, men høyere waist.
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Jeg har også funnet den perfekte jeans Levis curve og jeg er demi curve. Har dem i flere farger og fasonger og kommer nok til å handle dem fremover når jeg trenger olabukser. Bruker Ellos til å kjøpe dem når det er rabatt eller salg.
![]() |
#20 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Levis curve ID er du?Slight her. Fantastiske buksene.
![]() |
|
|