|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Justin Bieber-konsert i KøbenhavnJeg lurer på om det er flere som skal på JB konserten i København herfra FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert KøbenhavnJeg tenkte på det, men så fikk vi billetter til konsert nr 3 her hjemme. Jeg gruer meg. Det kommer til å bli et helvetes styr, tror jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert København
Vi og, og jeg gruer meg med tanke på det kaoset. Lurer litt på å selge de, om det nå er mulig så nært på konserten. Vesla kan jeg sikkert få snakket rundt på en eller annen måte. Kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnÅh, kjære. All ære til dere som gjør dette for jentene deres altså!
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnOg jeg har gutter som i hvert fall ikke bryr seg. Heldigvis kanskje.
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnVi skal på den første konserten i Oslo, sitteplasser. 11 åringen og jeg. Noen andre herfra? Jeg har sikkert øreplugger og strikketøy
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnVesla er ni, niesa mi blir 16 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnBare ett lite tips til dere som skal på Justin Bieber konsert, ha for guds skyld på dere ørepropper!! Jeg var på One Direction konsert i går og jeg anser meg som en rimelig "dreven" konsert-gjenger, men ALDRI ALDRI har jeg vært borte i verre spetakkel. De første sangene var det faktisk ikke mulig å høre. 25.000 hylende jenter lager ett vanvittig spetakkel.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnPinlig nok - jeg vet ikke. Jeg er håpløst dårlig på å bruke slikt selv, og innser at man nok ikke investerer i spesialstøpte plugger pga. en Bieber-konsert. Men det er helt sikkert noen som vet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnAv propper som ikke er formstøpte, og i et lavt prissjikte synes jeg disse fra Clear Ear er helt greie, og ca 1000 ganger bedre enn de gratisproppene som deles ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnDisse med snor må jo være geniale for ville og gale ungpiker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i København
De der er virkelig geniale. Jeg kjøpte opptil flere par på Roskilde i 2010 og de har virkelig gjort nytten! Så slenger meg på den anbefalingen!
![]() |
#15 |
Rockesøster
|
Så de funker bra, altså? Høres musikken bra gjennom de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
De demper for hylingen, du hører nesten musikken bedre. Alternativet er ihvertfall dårligere. (altså ingenting)
![]() |
#17 |
Rockesøster
|
Da tror jeg jaggu jeg skal bestille slike. Jeg har formstøpte selv, men har andre å kjøpe til også, og de kjøper jeg ikke formstøpte til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Justin Bieber-konsert i KøbenhavnTakk for tips! På Rihanna konserten for et par år siden hadde ungene øreklokker, tviler på at jenten min godtar det på Justin Bieber konserten |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Slenger meg på denne. Jeg er veldig fornøyd med mine. Du kan regulere hvor langt du "putter de inn". Vi prøver å huske å dra med våre på alle konserter og jeg angrer egentlig bare på at jeg ikke kjøpte flere. For de var billige der nede på Roskilde.
![]() |
|
|