Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Justin Bieber-konsert i København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-13, 21:02   #1
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Justin Bieber-konsert i København

Jeg lurer på om det er flere som skal på JB konserten i København herfra FP.
Det var jo her jeg fikk tipset om den konserten jeg skal med jenten på 11 år. Hele familien skal til køben tors til fred, men kun vi jenter som skal på konsert.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:26   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert København

Jeg tenkte på det, men så fikk vi billetter til konsert nr 3 her hjemme. Jeg gruer meg. Det kommer til å bli et helvetes styr, tror jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:31   #3
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert København

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenkte på det, men så fikk vi billetter til konsert nr 3 her hjemme. Jeg gruer meg. Det kommer til å bli et helvetes styr, tror jeg.

Vi og, og jeg gruer meg med tanke på det kaoset. Lurer litt på å selge de, om det nå er mulig så nært på konserten. Vesla kan jeg sikkert få snakket rundt på en eller annen måte. Kanskje.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:54   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert i København

Åh, kjære. All ære til dere som gjør dette for jentene deres altså!

Jeg er så takknemmlig for at fjortisen her i huset ikke kunne brydd seg mindre om fyren.

Gammel 02-04-13, 22:05   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Og jeg har gutter som i hvert fall ikke bryr seg. Heldigvis kanskje.
Satt og så i en Nillereklame i dag og der solgte de masse Bieber-stæsj. Spurte minstemann om jentene i klassen var opptatt av han og jaaaaah, det var de visst.
Heldige jenter som går gå på konsert da.
Hvor unge er jenter som digger han egentlig?

Gammel 02-04-13, 22:12   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal på den første konserten i Oslo, sitteplasser. 11 åringen og jeg. Noen andre herfra? Jeg har sikkert øreplugger og strikketøy

Gammel 02-04-13, 22:15   #7
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vesla er ni, niesa mi blir 16 år.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 22:43   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Bare ett lite tips til dere som skal på Justin Bieber konsert, ha for guds skyld på dere ørepropper!! Jeg var på One Direction konsert i går og jeg anser meg som en rimelig "dreven" konsert-gjenger, men ALDRI ALDRI har jeg vært borte i verre spetakkel. De første sangene var det faktisk ikke mulig å høre. 25.000 hylende jenter lager ett vanvittig spetakkel.

Gammel 02-04-13, 22:47   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De faktiske publikummerne, altså de hylende barna, bør også for all del har ørepropper, og helst av bedre kvalitet enn de gratisgreiene som blir delt ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:06   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sånn type sov-i-ro? Eller hva anbefales? Jeg er ikke dreven konsertgjenger...

Gammel 02-04-13, 23:07   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pinlig nok - jeg vet ikke. Jeg er håpløst dårlig på å bruke slikt selv, og innser at man nok ikke investerer i spesialstøpte plugger pga. en Bieber-konsert. Men det er helt sikkert noen som vet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:34   #12
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av propper som ikke er formstøpte, og i et lavt prissjikte synes jeg disse fra Clear Ear er helt greie, og ca 1000 ganger bedre enn de gratisproppene som deles ut.
http://orepropper.no/butikk/clear-ear-20/

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 23:36   #13
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse med snor må jo være geniale for ville og gale ungpiker:
http://orepropper.no/butikk/kampanje...ppen-smartfit/

Gammel 02-04-13, 23:43   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Disse med snor må jo være geniale for ville og gale ungpiker:
http://orepropper.no/butikk/kampanje...ppen-smartfit/

De der er virkelig geniale. Jeg kjøpte opptil flere par på Roskilde i 2010 og de har virkelig gjort nytten! Så slenger meg på den anbefalingen!

Gammel 02-04-13, 23:46   #15
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

De der er virkelig geniale. Jeg kjøpte opptil flere par på Roskilde i 2010 og de har virkelig gjort nytten! Så slenger meg på den anbefalingen!

Så de funker bra, altså? Høres musikken bra gjennom de?
Ser de demper mer enn de første jeg linket til.

Gammel 02-04-13, 23:47   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

De demper for hylingen, du hører nesten musikken bedre. Alternativet er ihvertfall dårligere. (altså ingenting)
Jeg har noen vi bruker i jobbsammenheng (sånne man bruker på byggeplasser). De er
å få kjøpt i vanlige byggevareforhandlere. De fungerer ihvertfall for en kveld. Og boksen blir en finfin pille-eske
til senere bruk.

Gammel 02-04-13, 23:50   #17
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De demper for hylingen, du hører nesten musikken bedre. Alternativet er ihvertfall dårligere. (altså ingenting)

Da tror jeg jaggu jeg skal bestille slike. Jeg har formstøpte selv, men har andre å kjøpe til også, og de kjøper jeg ikke formstøpte til.

Gammel 03-04-13, 07:57   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Da har jeg betilt to par. Veldig ok å kunne bestille med å sende en sms! Takk for tips!

Gammel 03-04-13, 08:33   #19
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips! På Rihanna konserten for et par år siden hadde ungene øreklokker, tviler på at jenten min godtar det på Justin Bieber konserten

Skal innrømme at jeg gruer meg litt til konserten ja. Satser på at danske ungjenter ikke er så ville og hylende som norske ungjenter (her må man være optimistisk helt til jeg er på plass på stadion) Vi har sittebilletter. Det var mitt krav om det skulle bli konsert.

Gleder meg til Københavnturen da, det blir kjekt.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 12:55   #20
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Slenger meg på denne. Jeg er veldig fornøyd med mine. Du kan regulere hvor langt du "putter de inn". Vi prøver å huske å dra med våre på alle konserter og jeg angrer egentlig bare på at jeg ikke kjøpte flere. For de var billige der nede på Roskilde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.