Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestilling

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-13, 13:57   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestilling

Jeg bestilte et par sko på Miinto.no idag, og ca 1 time etterpå kom alt der på 20%. Kjenner at jeg blir litt småbitter . Det er ikke noen måte å "reversere" egen bestilling på?

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 14:00   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestilling

Du har jo angrefrist på nettkjøp, så du kan vel i teorien legge inn identisk kjøp og returnere den foregående hvis du ikke skulle klare å stanse utsendelse.

Gammel 15-04-13, 16:18   #3
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Hva med å ta kontakt med dem og forklare? De gangene slikt har skjedd meg har de fikset det slik at jeg fikk benytte med av tilbudskoden (men da må jo en ta kontakt raskt slik at de ikek har begynt på orderen enda).

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 18:01   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Hva med å ta kontakt med dem og forklare? De gangene slikt har skjedd meg har de fikset det slik at jeg fikk benytte med av tilbudskoden (men da må jo en ta kontakt raskt slik at de ikek har begynt på orderen enda).

På Brandos glemte jeg tilbudskoden en gang (etter å ha fått krøll med betalingen ved første forsøk). Jeg ringte kundeservice, og hun sa de ville overføre de 15 tilbudsprosentene til meg etter at varen var mottatt. God service! (Sant å si har jeg ikke sjekket om prosentene faktisk dukket opp, da.)

Gammel 15-04-13, 18:57   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg la inn en bestilling i dag og fikk 20 %, men på ordrebekreftelsen står det fullpris. Håper det er i orden, for jeg betalte med kort.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.