|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestillingJeg bestilte et par sko på Miinto.no idag, og ca 1 time etterpå kom alt der på 20%. Kjenner at jeg blir litt småbitter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestillingDu har jo angrefrist på nettkjøp, så du kan vel i teorien legge inn identisk kjøp og returnere den foregående hvis du ikke skulle klare å stanse utsendelse.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestillingHva med å ta kontakt med dem og forklare? De gangene slikt har skjedd meg har de fikset det slik at jeg fikk benytte med av tilbudskoden (men da må jo en ta kontakt raskt slik at de ikek har begynt på orderen enda). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestilling
På Brandos glemte jeg tilbudskoden en gang (etter å ha fått krøll med betalingen ved første forsøk). Jeg ringte kundeservice, og hun sa de ville overføre de 15 tilbudsprosentene til meg etter at varen var mottatt. God service! (Sant å si har jeg ikke sjekket om prosentene faktisk dukket opp, da.)
![]() |
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbudskode på Miinto.no 1 time etter bestillingJeg la inn en bestilling i dag og fikk 20 %, men på ordrebekreftelsen står det fullpris. Håper det er i orden, for jeg betalte med kort.
![]() |
|
|