Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg med å finne clutch-veske til denne kjolen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-13, 08:28   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med å finne clutch-veske til denne kjolen

Jeg skal i bryllup, og skal ha denne kjolen. På bildet er den stylet med en liten hard case clutch i sølv. Den kunne jeg godt hatt, men de er utsolgt, så jeg må på jakt.

Ser for meg at jeg må ha noe sølvfarget?

Denne er den fra samme butikk, som er utsolgt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:17   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med å finne clutch-veske til denne kjolen

Feks:
http://www.lightinthebox.com/no/eleg...r_p436555.html

http://www.makestyle.no/epages/makes...Products/20038

http://www.makestyle.no/epages/makes...Products/20037

Gammel 09-04-13, 09:19   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fin kjole!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:24   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sølv da men beige fra HM. Men kan bli fargekræsj.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:27   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ebay?

Googlet bare silver clutch.

Gammel 09-04-13, 09:28   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ellers ville jeg sjekket Accessorizebutikkene.

Gammel 09-04-13, 09:28   #7
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor er kjolen fra? Den var fin!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:03   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips. Det er sølvbroderigreier i kjolen, så jeg må nok ha noe i sølv. Hvertfall ikke gull.

Har funnet noe tilsvarende den jeg viste over på eBay, men det blir toll og tull og da vet jeg ikke om jeg gidder.

minibolle mai 2012
Gammel 09-04-13, 10:09   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin kjole. Hva med å sjekke ut Cecilie Melli? Hun har veldig mye fint synes jeg, og det er absolutt overkommelige priser:
http://www.ceciliemelli.com/tilbehor/vesker/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:58   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg tipper en kjapp runde på storsenteret bærer frukter. Tror ikke det skal være vanskelig å finne en fin clutch i sølv altså. Prøv accessorize, bianco, bikbok og HM f.eks. I den rekkefølgen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 12:15   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Har vært en runde nå, men fant ingenting. Må kikke litt mer skjønner jeg.

minibolle mai 2012
Gammel 09-04-13, 13:09   #12
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

På Glitter?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 13:09   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

På Glitter?

Takk for tips, skal kikke der også.

minibolle mai 2012
Gammel 09-04-13, 14:48   #14
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

http://i1.ztat.net/catalog/OA/25/1A/...0H-104@1.1.jpg
http://i1.ztat.net/catalog/OA/25/1A/...0V-104@1.1.jpg

De hadde et par rimelige og fine i sølv på Zalando til rundt 300,-

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.