|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Fin kjole til tweens?Snuppa trenger en fin kjole til vi skal i bryllup. Hun er lang (over 1,60) og slank (så vidt bikket 40 kg.) Hun har vokst ut av mye av barnetøy, men mye av det som for så vidt passer i voksenstørrelse blir for voksent i snittet synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Jeg sniker her - vi skal i konfirmasjon med straks 11-åringen og jeg trenger også tips.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Hm har opp til str 170, her feks http://tablet.hm.com/no/product/10738#article=10738-A Må nok ha strikkejakke over, da.
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Sånne som Nessie viser blir for voksent på min 11-åring som er omtrent lik i høyde og vekt. Sånne kjoler passer bedre på litt mer former. Vi slet veldig med vinterkjole i år.
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07) Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen. Sist redigert av Java : 04-04-13 kl 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Min, som er samme str, liker Zara. Hun passer fortsatt største str. Mange av disse blir pene med de rette sko og smykker. http://www.zara.com/webapp/wcs/store...358082/Dresses |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Hva med disse i XS fra VeroModa?
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Fin kjole til tweens?
Der var mange fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Kan det være at hun kan bruke str 13 år fra Monsoon. Det er vel egentlig str 152, og ergo litt lite for henne, men min erfaring fra min snuppe som også er smal så passer kjoler selv om de er "feil" str. Kjoler og snitt kan fort bli for vidt i riktig str.
![]() |
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fin kjole til tweens?Jeg leste litt feil i natt og ser at min er rundt 5 cm kortere. *burde sove mer* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|