Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hvordan lager jeg en fin jordbærkasse?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 11:39   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvordan lager jeg en fin jordbærkasse?

Vi har ikke hage men vi har litt uteområdet hvor jeg kan sette en jordbærkasse. Men jeg klarer ikke finnen en god byggetegning på noe som er enkelt men gir mye plass til masse gode bær.

Har sett på disse på finn.no men de koster jo ganske mye (650-1100kr)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 12:16   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan lager jeg en fin jordbærkasse?

De var kjekke men jeg fant de ikke på Finn. Hva søkte du på?

Gammel 03-04-13, 12:24   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan bygge selv. Impregnerte planker, gjerdesag og lage mindre og mindre firkanter som du bygger over hverandre som et tårn.

I denne boken her finnes arbeidstegninger, mål og beskrivelse:
http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.d...FfCXcAod3CAAFg

Gammel 03-04-13, 12:46   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ser annonsen er utgått på dato: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=34884098

Svigermor kjøpte en i fjor og den virker grei. Men synes det var litt dyrt.

HV: Jeg så en del sånne når jeg googlet. Men skjønte ikke om det var jord i hele pyremiden eller om det er bare der blomstrene er? Og om neste kasse bare står oppå jorden eller om den har bein?

I fjor hadde jeg jordbærplantene mine i en vanlig balkongkasse. Ble 6 planter men jeg tror de er døde nå. Kunne tenke meg så mange mange flere.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.