|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpøkelseHar du spurt toern hvordan spøkelser ser ut? Vi tenker jo med en gang laken, mens ungene kanskje tenker mer på å se ut som noen i "Uhu". Hvit ansiktsmaling og svart skygge rundt øynene vil gjøre susen i så tilfelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpøkelseSpøkelsebarna i U-hu på barne-tv er jo søte!
![]() |
#4 |
Livsnyter
|
![]() Sv: SpøkelseDu kan evt. klippe opp et stort putevar eller hvis du har et hvitt babydynetrekk liggende. Vet ikke hva oddsen for sistnevnte er men jeg kom akkurat på at det har jeg liggende ... til ingen nytte. Du kan få det hvis du vil :hjelpsom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpøkelseEller kjøp et billig laken. Jeg tror jeg betalte ca. 70 kroner i en billigbutikk, for et stort, hvitt laken, og spøkelsesdrakten har vært brukt mange ganger.
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: SpøkelseMin mor hadde masse hvitt stoff, sa hun!
![]() |
#7 |
Livsnyter
|
![]() Sv: SpøkelseJa jeg ville ha klippet hull til hodet og kjøpt en eller annen form for hvit og svart teatersminke. Hvitt ansikt og svart rundt øynene. Det du kunne ha gjort var å tatt et mindre stykke hvitt tøy og klippet et hull i det som er like stort som hodeomkretsen. Tre den på som en lue slik at den kommer akkurat i hårfestet med håret gjennom og tøystykket legges bakover nesten som et tørkle og dekker håret. Innser at dette var veldig knotete forklart :selvinnsikt: Skjønte du hva jeg mente? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|