Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Statistikkhjelp

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-13, 11:00   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Statistikkhjelp

Eg treng hjelp. Banalt enkle forklaringar og teskei metoden.
Saken er at eg skal skriva noko fornuftig om kvar enkelt av dei 10 artiklane som oppgåva mi baserer seg på. Og i oppgåve teksten så står det så fint at ein skal bruke tall og statistiske begreper som gjennomsnitt, prosent endring, konfidensintervall, relativ risiko og odds ratio.
Eg har gravd meg ned i bøker, skulen sine sider og nettet generelt, men eg klarar ikkje å få taket på det.

Som regel i mine artiklar så er konfidensintervallet på 95%. Men står odds ratioen i forhold til denne ? Når eg for eksempel har ei linje som seier: OR 0,66; 95% confidence interval 0,38-1,13; P = 0,08
Kva står det eigentlig her då ?
Og kva er P ?

Det nyttar ikkje for meg å lire av meg begreper og tall henta frå teksten, dersom eg ikkje skjønar kva eg skriver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.