|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kaptein Sabeltann og 3-åringVil en jente på nesten 3 år ha glede av Kaptein Sabeltann? Vi skal i sommer, og storebror gleder seg voldsomt. Jeg er redd lillesøster blir skrekkelig fortivlet om hun går glipp av noe storebror får være med på, men det er kanskje skummelt?
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringDet kommer vel litt an på treåringen, vil jeg tro. Vi skal for første gang denne sommeren, da er storesøster drøye 4,5 år. Men hun er ikke av de tøffeste.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringVi var på Kaptein Sabeltann med en treåring og det var visst veldig gøy. Vi var 6 voksne og et barn.
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringJeg tror det er nytt show i år, så jeg vet jo ikke hvordan det er i forhold til det som var i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringVi var med Oliver i fjor, da var ha nettopp fyllt tre år
![]() |
#6 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringJeg tenker at min 3,5 åring er litt liten, men det er jo veldig individuelt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åring
:enig:
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringJeg tror mine to eldste var sju og tre da de var på Sabeltannforestilling med besteforeldrene, og såvidt jeg husker var det ikke for skummelt. Men det vil helt sikkert være noen som syns det er skummelt, både blant treåringer og eldre barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
superbruker
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringVi hadde med minstejenta på Sabeltann-forestilling. Hun var 2,5 år, hun fyllte 3 år i nov det året. Hun elsket det og fantes ikke redd. Hun likte Sabeltann fra før av men fra da av og nå også så elsker hun Sabeltann.
![]() |
#10 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringDet avhenger av barna. Mine to som er på samme alder som dine to eldste tror jeg ikke hadde taklet det, men de er veldig redde av seg. De tør ikke se Sabeltann på dvd heller.
![]() |
#11 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringEr det showet om kvelden du snakker om? Eller bare et besøk i parken? Jeg ville tatt med meg jenta uansett. Vi var der da storesøster var 4 år, og hun elsket det. Hadde vi reist dit i sommer hadde vi garantert kjøpt billett til lillesøster også. Jeg tror hun hadde "dødd" om hun ikke fikk være med. Blir det for skummelt kan hun bare bæres ut. En av dere kan fint stå i området med babyen sovende i vogn, og på den måten være til hjelp om det trengs.
![]() |
#12 |
En som trener
|
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringJeg ville ikke tatt med min ellers tøffe, men ganske skvetne gutt, tror jeg. Han sa han ble redd da jeg kom hjem med nytt sengetøy til han med noen ikke spesielt skumle pirater på (eneste de hadde i str jeg skulle ha). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringJeg er enig med de som sier at det kommer an på barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åringJa, en jente på 3 år kan ha stor glede av Sabeltann. Vi var der i fjor og hadde med barn i alderen 2 til 5. Alle koste seg. Vi hadde forresten med barnas favorittbøker, slik at vi kunne lese litt før forestillingen og se på bildene under forestillingen hvis det ble for skummelt. Bøkene var overflødige under forestillingen for å si det slik. Lykke til og kos dere med Sabeltann. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|