Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-13, 12:31   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Jeg går ut i fra at det ikke er noe fasitsvar på dette, og at det kommer an på kjønn, alder og så videre, men læll, noe jeg begynte å tenke på nuh i forbindelse med denne fellesdusjtråden, spesielt i sammenheng med morgenens episode i det Maverickske hjem.

Mine sønner er 7 og snart 10 år, og i dag tidlig (litt for tidlig) kom en av nabokompisene på døren for å gå sammen med guttene til skolen. Siden de selvfølgelig ikke var klare fikk kompisen (som er 11) komme inn og vente, og så slo det meg at jeg på ingen måte var adekvat påkledd for en besøkssituasjon. Jeg tuslet rundt i mannens ullgenser, (som heldigvis er str XL og når meg ganske godt ned på lårene), og bare ben, og var ganske åpenbart ikke ferdig dusjet og klar for en ny dag, for å si det slik.

Og så ble jeg da usikker på om jeg burde ha slengt på meg en bukse, eller om dette er innafor? Og hvor går grensene?

Sist redigert av Maverick : 05-02-13 kl 12:37.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:34   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

For meg er det helt innafor.

Gammel 05-02-13, 12:36   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang genser og bare ben er innenfor. Kort T-skjorte, truse og ikke mer er utenfor.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:36   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er innafor til og med for meg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:37   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

For meg er det helt innafor.

Meg også.

Gammel 05-02-13, 12:37   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte den samme tanken den gangen jeg stod i dusjen og snuppa og en venninne kom inn og gikk på do (de var ute, så jeg ante ikke at de skulle komme inn i leiligheten). Så lenge det var en jente, så tenkte jeg at hun like gjerne kunne vært med oss i svømmehallen en gang og sett meg naken der, så det kunne umulig være så farlig. Jeg må kanskje begynne å låse baderomsdøra hvis knerten skulle finne på det samme (men igjen ... jeg vil jo ikke nekte egne unger å gå på do bare fordi jeg er i dusjen).

Jeg subber rundt i singlet og joggebukser hjemme, og har ingen tanker om at det er uanstendig. Men jeg har altså bukse på.

Jeg tror kanskje jeg hadde slengt på meg en bukse hvis det kom en 11-årig gutt på besøk, men det var jo han som kom altfor tidlig, så det er jo ikke krise om han ser deg uten.

Gammel 05-02-13, 12:38   #7
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Innafor med god margin.

Gammel 05-02-13, 12:40   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min skala er at dette ikkje er innanfor. For meg. Det hadde derimot ikkje ramla meg inn og tenke at det var utanfor om DU følte deg bekvem i det.

Gammel 05-02-13, 12:41   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innenfor, ellers enig med pøbelsara. Mer klær jo eldre ungene og kameratene blir, forresten. Inn på do mens jeg er i dusjen er langt utenfor, enten det er gutter eller jenter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:41   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo da usikker, derfor spørsmålet. Men så ble det fryktelig teit å plutselig skulle løpe for å ta på seg bukse når han allerede hadde vært inne i fem minutter og jeg var midt i kakaolaging. (Jadda, skidag. )

Gammel 05-02-13, 12:42   #11
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å gå på do mens eg dusjar er heilt på grensa sjølv med egne barn.

Gammel 05-02-13, 12:43   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen problemer med å gå pysjen eller naken sammen med ungene, men når det kommer andre inn så liker jeg best å være påkledd og klar for dagen. Å stå i dusjen mens fremmede barn går på do ville vært langt utenfor min komfortsone. Vi har heldigvis ikke do på badet og jeg insisterer på at ingen skal leke på badet fordi det føles så privat. Når ungene har overnatting er badet alltid ryddet og vasket fullstendig strøkent. Jeg er nok litt nevrotisk på det området.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:44   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Å gå på do mens eg dusjar er heilt på grensa sjølv med egne barn.

Det er 100% innafor for meg, oghadde nok latt en veldig tissatrengt venn gå på do og, gitt at han/hun var informert om at jeg var i dusjen.

Gammel 05-02-13, 12:45   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er 100% innafor for meg, oghadde nok katten veldig tissatrengt venn gå på do og, gitt at han/hun var informert om at jeg var i dusjen.

Vennene til katten sender jeg til naboen.

Hvis jeg hadde hatt katt da.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:45   #15
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Det er 100% innafor for meg, oghadde nok katten veldig tissatrengt venn gå på do og, gitt at han/hun var informert om at jeg var i dusjen.

Eg las dette til at sjøl en tissatrengt katt kunne gått på do.

Gammel 05-02-13, 12:46   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Venner av barna på badet mens jeg dusjer?

Neineinei.

Gammel 05-02-13, 12:46   #17
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Vennene til katten sender jeg til naboen.

Hvis jeg hadde hatt katt da.

Gods, autocorrect

Gammel 05-02-13, 12:47   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har ingen problemer med å gå pysjen eller naken sammen med ungene, men når det kommer andre inn så liker jeg best å være påkledd og klar for dagen. Å stå i dusjen mens fremmede barn går på do ville vært langt utenfor min komfortsone. Vi har heldigvis ikke do på badet og jeg insisterer på at ingen skal leke på badet fordi det føles så privat. Når ungene har overnatting er badet alltid ryddet og vasket fullstendig strøkent. Jeg er nok litt nevrotisk på det området.

Eg har derimot litt problem med nakenhet foran ungane også. Blant anna har eg begynt sove med truse igjen etter at ungane stadig vekk kjem inn til meg om natta. Det har overhodet ingenting med kompleks å gjere, det har mest med at dette er MIN kropp.

Gammel 05-02-13, 12:48   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen andre enn høyst mann eller barn på badet mens jeg dusjer, nei! Særlig ikke siden badet vårt er på omtrent 1,5x1 meter, så doen er kanskje 30 cm fra dusjen.

Gammel 05-02-13, 12:48   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Verste tanken med å få en ny kjæreste er til dømes å måtte ta en Carrie og innrømme at eg har en fordøyelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.