|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Tilbehør til lasangeJeg synes hvitløksbaguetter er godt ved siden av salaten til lasagne, men foccacia blir sikkert heller ikke feil.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbehør til lasagneFoccacia er kjempegodt til lasagne. Kanskje en salat med ruccola, cherrytomater og mozzarella til, det liker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tilbehør til lasagneDet hørtes godt ut! Jeg synes det er godt med en grønn salat, jeg har aldri lyst på mer tomat i tillegg til tomatsaus, for eksempel. Focaccia er så godt at jeg kan spise meg mett på bare det aleine, om jeg går inn for det.
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbehør til lasangeVi pleier også å ha hvitløksbaguetter til lasagne, men foccacia er jo kjempegodt og passer nok kjempebra som tilbehør.
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbehør til lasagneVi bruker bare salat som tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbehør til lasagneJeg liker også enkel salat, noe godt brød (trenger ikke så mye, for det er jo en del pasta i lasagne, men litt er alltid godt lell, og foccacia høres veldig bra ut). Og så synes jeg det er godt med avocado ved siden av også. Bruker å kutte avocadoen i enten båter eller passende biter, og så strør jeg litt maldonsalt på når jeg har tatt dem på tallerkenen. Nam!
![]() |
#9 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Tilbehør til lasagneJeg skal også ha lasagne i dag, og serverer en grønn salat med små tomater, soltørket tomat, sukkererter, rødløk og avocado til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Tilbehør til lasagneFoccacia og salat er perfekt tilbehør synes jeg
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tilbehør til lasagneJeg syns brød til pasta blir dobbelt opp med karber, som ris og potet, liksom, men vet at mange liker det, så feil blir det nok ikke uansett.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tilbehør til lasagneNår jeg får gjester, kan jeg godt finne på å lage langtidshevet focaccia til, da lager jeg no knead-focacciaen med fyll oppå. Salat har vi alltid til. Mest grønn salat med biter av eple, og med balsamico og olivenolje. Hvitløksdressing lager jeg også, om jeg har soyarømme eller soyayoghurt i hus.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbehør til lasagneSalat og hvitløksbrød er jo en slager |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Tilbehør til lasagneJeg serverer med salat og et eller annet brød om vi har gjester. Foccacia er sikkert veldig godt. Er det bare oss serverer jeg ofte ingenting annet enn lasagnen, putter heller litt ekstra grønnsaker i tomatsausen.
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Tilbehør til lasagneVi pleier bare ha salat til, men det er fordi jeg synes det blir så voldsomt med både loff og pasta. Når man ser bort fra akkurat det, er det selvsagt helt supert med foccaccia og hvitløksbrød til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbehør til lasagneEn god salat, fetaost og pariserloff med smør |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Tilbehør til lasagneVi har alltid salat og hvitløksbaguetter, men foccacia er enda bedre, synes jeg.
![]() |
|
|